Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

woensdag 18 juli 2007

Even voorstellen aan ......

Hallo dit is Yenthe. Yenthe is één van de acht zusjes van Diesel. Ze woont bij Ron, Nel en de kids in Heemskerk. Volgens Ron is Yenthe in haar doen en laten net een reu! Ze duikt overal bovenop en is net als Diesel nergens bang voor. Yenthe is lief, vrolijk, speels en ontzettend eigenwijs. Yenthe is ook een echte waterrakker! Zwemmen is haar grootste hobby!

Yenthe


3 opmerkingen:

Anoniem zei

De karaktereigenschap "eigenwijs" zou dat een beetje overeenkomen met Nino z'n "ik hoor je, ik zie je, ik snap je, maar ik doe het lekker niet" eigenschap :-)

Anoniem zei

Wat een mooie zus en halfzus hebben wij! Een echte waterrat zo te zien én te lezen!

We kunnen elkaar de poot schudden; ook ik heb pas (gisteren!) voor het eerst gezwommen. Ik moest er eerst niets van hebben, maar stiekem vond ik het hartstikke leuk hoor. Mooie zwemfoto's hoor, het ziet er al erg goed uit allemaal. Oh, heb jij trouwens een handige tip tegen het waterhappen...ik krijg me toch slokken water binnen!

Ik kom snel weer een keertje buurten op jouw site.

Poot,

Finn

Anoniem zei

Ja nu is Yenthe ook beroemd he.hihi
Zwemmen gaat prima maar dat extra water is toch wel een probleempje in het begin althans. Hoe vaker ze oefent hoe beter het gaat.

Groetjes vd baasjes van Yenthe

Photobucket