Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

vrijdag 7 december 2007

Blij!

Ik ben blij, héél erg blij. Ik ben zoooooo blij! Ik heb goed nieuws! Mijn vrouwtje heeft vandaag gebeld met mijn dokter in Utrecht en wat denk je? Ik mag eindelijk de straat weer op. Da's lang geleden zeg! Die tuin heb ik nu onderhand ook wel gezien. Ik wist niet wat me overkwam, allemaal lekkere luchtjes! Lekkerrrrrrr.

Het vrouwtje moet mij wel héél goed in de gaten houden, zei de dokter. Vandaag zijn we begonnen met 5 minuten per wandeling (3 maal per dag) en elke dag mag er 1 minuutje bij. Mocht ik weer kreupel gaan lopen dan is het feest ook meteen weer afgelopen. 18 december moet ik terug naar Utrecht dan gaat de dokter kijken of ik rechts ook geopereerd moet worden. Ik hoop van niet. Duimen jullie voor mij?

Diesel

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou, erg duidelijk is het niet om een reaktie achter te laten hoor broertje. Ik heb geen bijnaam, mijn naam is gewoon Nino! Ik wens je heel veel snuffelplezier vandaag en let op de teefluchtjes hè!!!! Oh ja, en weet je wat ook érg lekker smaakt? Kattenpoep!!!

Anoniem zei

Ik ga heel hard duimen dat jij lekker weer van je 'vrijheid' kan genieten! ;)

Photobucket