Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

vrijdag 25 april 2008

Mijn streken, deel 1

JOEHOE daar zijn we wéééééér!
Zo nu en dan help ik mijn baasjes in en rondom het huis. En dat kan ik goed hoor! Kijk zelf maar eens!




Diesel

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahahahahaha, Diesel wat ben jij een doerak zeg! Je doet alsof je je baasjes helpt en ondertussen ben je eigenlijk gewoon een feestje aan het bouwen :)
Ik hoop dat je heeeeel snel deze vrolijkheid weer de hele dag kunt volhouden en dat je nog maar veel van deze steken mag uithalen!

Anoniem zei

Hé broer, wat heb jij toch goede ideeën. Die wasbol zie ik ook wel zitten, maar eeeeeh....hoe jat je die? Heb je een tip voor mij? Ik kan geen trappen lopen en de wasmiddelen staan op zolder....ik ben in voor iedere tip die je maar bedenken kan!

Anoniem zei

Ik kan ook geen trappen lopen hoor!
Bij ons staat de wasmachine op de bijkeuken! Ik hoefde mijn kop maar in dat gat te steken en toen had ik 'm!

Anoniem zei

Zo Diesel wat een "flinke hulp" ben jij zeg. En dat heeft het vrouwtje mooi gefilmd hoor. En ik zag dat je ook af toe last hebt van de gekke 5 minuten, dat heeft Willow ook regelmatig. Met je staart in een boog als een gek rondrennen. O ja, wel voorzichtig met die bril hè, want anders kan het baasje niet goed zien.

Groetjes,
Mieke en Willow

Anoniem zei

Hey Diesel,

Leuk hè, helpen?
Doe ik ook al :)
Kan prima overweg met de stofzuiger, de theedoek en ramen lappen heb ik geen zeem voor nodig maar kan ik als de beste! ;)

Suzanne heeft er maar weer een leuk filmpje van gemaakt!

Poot & lik van Woezel

Anoniem zei

Wat ben jij een goede hulp voor je baasje en vrouwtje, Diesel!
Gewoon doorgaan met helpen. Dan gaan ze het vanzelf waarderen!

Grotje en knuffel van Trijnie,
likje van Kyra

Anoniem zei

Wat een super leuk filmpje zeg
Heb van je streken oeps hulp in de huishouding genoten
je helpt goed hoor je vrouwtkje heeft dat mooi in beeld gebracht
Groetjes Margré en Sterre, Hope en Faith

Anoniem zei

Ja, broer wat heb ik dáár nou aan! Als die wasmachine hier ook beneden had gestaan, dan had ik natuurlijk allang de was gedaan. Ik dacht dat je wel wat tips voor mij kon geven. Nou, jammer hoor. Dan bedenk ik het zelf wel weer. Ik zit nu te denken aan het moment dat die wasmiddelen vanuit de supermarkt het huis in gesleept worden...lijkt me een mooi moment.

Anoniem zei

hahahahaha Diesel wat ben je een heerlijk hondje, een geweldig filmpje!!! hihi dat snoetje
erg leuk!!!!

Anoniem zei

Hey Diesel,
Wanneer maakt vrouwtje nou eens Streken deel 2? ;)

Lebber van Woezel!

Anoniem zei

Mijn vrouwtje is de filmpjes al aan het verzamelen voor streken deel 2! Maar tegenwoordig ben ik zooooo lief dat het nog wel eventjes gaat duren. Dus nog even geduld Woezel! :-) Komt eraan!

Poot,
Diesel

Photobucket