Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

woensdag 12 november 2008

Vandaag is het 1 jaar geleden ... ... ...

Dat Diesel is geopereerd! En daar willen wij toch wel heel even bij stil staan. Via mijn weblog kom ik, helaas, best vaak in contact met mensen die een hond hebben met deze aandoening. Ik hoop dat ik hen hiermee een hart onder de riem kan steken want herstel is dus wel mogelijk! Alleen kost het héél véél tijd, energie en een hele hoop geduld. Kortom, het is een lange weg met veel ups maar helaas ook met héél véél downs!
Het diepste dal dat wij, tot nu toe, gehad hebben met Diesel was begin juni 2008. 'S avonds was er nog niets aan de hand. De volgende morgen wilde ik hem verrassen door vroeg op te staan om met hem te gaan zwemmen en toen trof ik Diesel wel heel erg kreupel aan. Hij liep hetzelfde als voor zijn operatie aan zijn linkerpoot. Ook moesten wij over zijn toekomst na gaan denken en dat is moeilijk hoor want je wilt toch het beste voor je hond! Via via ben ik toen in contact gekomen met een orthomanuele dierenarts en daarna ging het telkens een stukje beter met Diesel.
Niemand had het ooit gedacht, ook wij niet, maar Diesel is "gezond" verklaard en is al een hele lange tijd medicijn vrij! Zou er soms een engeltje op zijn schouder zitten?
Om dit alles af te sluiten hebben wij een diavoorstelling gemaakt met wat foto's en filmpjes. In dit filmpje verteld Diesel zijn eigen verhaal over de herstel periode na zijn operatie. Veel plezier met het bekijken hiervan!


Groetjes,

Harry en Suzanne

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Een engeltje op zijn schouder, een wereldwonder, veel geluk, de juiste arts.... Nee, de beste baasjes die hij zich wensen kon! Je hebt heel wat doorzettingsvermogen moeten hebben.
Wat heerlijk dat je dit logje hebt kunnen maken. Vanaf nu lekker genieten van die grote schat!

anita zei

Wat heerlijk dat Diesel weer zo goed hersteld is. Een geluk voor hem, dat hij bij jullie is terecht gekomen, want jullie gaan voor hem door het vuur. Dat is wel duidelijk.
Het filmpje was heeeeeeel erg leuk. Ik heb er van genoten, echt waar. Prachtige foto van die super grote tong in dat bierglas haha. Hij vergroot enorm, of eh......is hij echt zo groot????
Liefs van Anita en Tender

Anoniem zei

Nou diesel,Wat heeft je vrouwtje er een mooi filmpje van gemaakt. Echt toppie,en dan die muziek erbij....Past helemaal...
Maar goed dat ik je geleerd heb in het zwembad te springen,he? Kun jij je speeltjes er weer gewoon uit gaan halen.
Maar mijn vrouwtje kreeg wel een beetje natte oogjes toen ze jou kreupel zag lopen...wat een verschil met nu!
En wat leuk dat wij ook mee mochten doen in het filmpje!
Nou Diesel,wij zijn blij dat het zo goed met je gaat en we hopen dat het zo blijft. En trouwens...heb jij de milkshake van onze vrouwtjes op?????? Heb je wel een beetje bewaard voor ons,want lusten wij ook,hoor!
Poot van Jesse en ook van die kleine hier ...o ja,natuurlijk ook van ons vrouwtje

Anoniem zei

Heel mooi filmpje, als ik dat dan zo hoor samen met de muziek moet ik wel ff een paar keer slikken.

Hartstikke mooi dat het nu zo goed gaat met Diesel, en dat blijft ook zeker zo, want daar duimen we voor!

Anoniem zei

Heb met kippenvel zitten kijken en wat een toepasselijk liedje erbij!

Heerlijk om hem zo bezig te zien
en we hopen dat diesel dat nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mag doen!

Anoniem zei

Wat geweldig voor Diesel, ik heb ademloos en met kippenvel zitten kijken naar het filmpje!

Heb je érg mooi in elkaar gezet!
Wat heerlijk toch dat het zo goed met je ventje gaat!!

Anoniem zei

Wat heerlijk dat het nu zo goed gaat!

Anoniem zei

Nu alleen maar vooruit kijken en van Diesel en elkaar genieten!

Mooi filmpje! Met mooie muziek eronder (mijn complimenten hiervoor: je hebt altijd zulks mooi muziek bij je filmpjes/foto's)

Anoniem zei

Pppffff... Héél knap gemaakt...
en bij de zin die je schreef ....
'ik heb geen hondenvriendjes, mag toch niet spelen" zaten eerlijk gezegt de tranen best wel hoog...

Anoniem zei

Wat een supermooi filmpje, ik heb echt met kippenvel gekeken.

Hopelijk blijft het nu heel lang goed gaan met Diesel!

Anoniem zei

hoi,
Ik heb genoten van het filmpje en de mooie muziek! Prachtig!!

Anoniem zei

Knap gedaan dat filmpje en ik was helemaal aan het smelten voor zijn pupfoto's.

Ik duim voor hem ... ... dat hij van alle ellende verlost is maar het ziet er goed uit!

Oh en dat zwembad, super!

Anoniem zei

Een heel mooi filmpje, en wat een enthousiasme van hem nadat hij weer "los "mocht.

Het engeltje heeft er gezeten voor hem................en nu genieten!

Anoniem zei

Nou, een tranentrekker is het wel geworden hoor. Mooi filmpje. Maar zit wel met tranen in mijn ogen.
Vooral de tekst: "ik had geen vrienden" ken ik zo goed. Barney heeft immers hetzelfde mee gemaakt, en wat heb ik me vaak ontzettend rot gevoeld toen ik Jack en Pepper weer mee naar het bos, park, enz mee nam, en Barney steeds thuis moest blijven.

Nou, wat ben ik blij voor jullie dat hij nou weer lekker rond kan rennen. Ik laat alleen tot de dag van vandaag Barney nog steeds niet echt ronddollen met andere honden. Ben te bang dat hij gaat manken....
Dus echt zorgeloos wordt het helaas nooit...

Anoniem zei

Hé broer, je hebt je filmpje aangepast!!! Hè, hè, gelukkig maar. Ik dacht al dat je mij vergeten was :-( Ik deed nog wel zó mijn best om druk te doen voor de camera :-)
Gefeliciteerd met je gezonde poten man en ik hoop dat we snel weer eens zullen spelen.
Maar nu ga ik verder slapen, want ik ben moe!

Anoniem zei

Ben blij dat het met jou Dieseltje goed gekomen is. Dat je nog lekker van hem kunt genieten en ik hoop ook echt uit de bodem van mijn hart dat dit nog lang zo mag blijven gaan.

De ellende die je ervan hebt is echt 10 keer niks, helaas weten wij er alles van!

Anoniem zei

KIPPEVEL!!!!!!!!!
we hebben er geen ander woord voor, we zijn helemaal ontroerd!!!
wat een geweldige compilatie en wat een happy end. laten we hopen dat dit happy end ook echt een einde is van een (vervelende) periode en een begin is van iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moois.

ps; leuk dat filmpje met denzel (we wisten niet dat je ook gefilmd had, dachten alleen foto's)

groetjes en heel veel liefs van ria en syl. en uiteraard een dikke knuf van denzel

Anoniem zei

Lieve Diesel,
Ik ben heel erg blij dat je weer beter bent! Nu kunnen we eindelijk weer samen spelen!

Lieve kusjes,
Imke Snoek

Photobucket