Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

woensdag 31 december 2008

De mooiste retriever van het jaar 2008

Je kunt wel zeggen dat ik het jaar 2008 heel goed ga afsluiten! Weet je waarom? Ik ben namelijk uitgekozen tot mooiste retriever van het jaar 2008! Goed hé! Mijn vrouwtje heeft op het ChoclatGoldies forum in juni mee gedaan met de mooiste retriever van de maand juni en zo had elke maand zijn of haar winnaar oftewel dogmate :-) Aan het eind van het jaar moesten alle baasjes stemmen voor de mooiste retriever van het jaar 2008 en deze wedstrijd heb ik gewonnen! Leuk hé! Ik moet er wel heel eerlijk bij zeggen dat ik niet met veel overtuiging gewonnen heb. Het was een nek aan nek race met Buster van de maand juli. Het scheelde slechts 1 stem. De stemming zag er als volgt uit en in totaal hebben 44 leden gestemd waarvan 13 in elk geval voor mij.
En iedereen die op mij gestemd heeft, bedankt!
Juni 30% [ 13 ]
Juli 27% [ 12 ]
Aug 5% [ 2 ]
Sept 16% [ 7 ]
Okt 2% [ 1 ]
Nov 18% [ 8 ]
Dec 2% [ 1 ]

Er zit ook nog een prijs aan verbonden want mijn vrouwtje moest haar adres doorgeven zodat de sponsor van het forum Monsterlijk Goed een verrassing naar mij kan sturen. Oh oh en ik hou zo van verrassingen! Wat het is weet ik nog niet maar zodra ik mijn prijs binnen krijg horen jullie het van mij. Ik hoop in elk geval dat het iets lekkers is. Tja ik ben een echte Labrador hé. Ik hou wel van lekker eten!


Photobucket
Laat ik nu eens heel verwaand gaan doen :-)
Poot van de mooiste retriever van het jaar 2008,
DIESEL

23 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je mooie foto. Een terechte winnaar!

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Inderdaad, een schitterende foto!

Anoniem zei

Wat een mooi jaar is 2008 voor jullie! En gezond verklaard en winnaar van de verkiezing van mooiste labrador van 2008!!!

We wensen jullie voor 2009 net zo veel voorspoed toe!

Anoniem zei

Ik ben het HELEMAAL met Ria en Sylvester eens!

Suzanne en Diesel, gefeliciteerd in allerlei opzichten!!

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!! Super mooie foto!

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!!!!!!

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!!!!!!

Anoniem zei

Proficiat!
Wat een schattige foto!

Anoniem zei

Gefeliciflapsteerd!

Terecht gewonnen het is een zeer mooie foto!

Anoniem zei

Gefeliciteerd Suzanne ... ... een terechte winnaar!

Anoniem zei

Terecht, een hele mooie foto!

Anoniem zei

Suzanne en natuurlijk ook Diesel van harte gefeliciteerd!

Anoniem zei

Gefeliciteerd Diesel!

Anoniem zei

Gefeliciteerd! De mooiste retriever van het jaar!!! Dat is nog eens een titel, voor je mooie Diesel!

Anoniem zei

Gefeliciteerd!

Anoniem zei

Gefeliciteerd.

Anoniem zei

Suzanne en Diesel, van harte gefeliciteerd!

Anoniem zei

Gefeliciteerd!

anita zei

Hallo Ontzettend knappe kerel!!! Wat goed van jou dat je al je schoonheid in de strijd hebt gegooid en nog niet eens voor niets, lees ik wel.
Nou, van harte gefeliciteerd hoor met deze prestatie. Enne, heeft het baasje en vrouwtje jou ook nog een flinke beloning gegeven? Offe....gaat dit weer ten koste van je prachtige lichaam.
Een enorm dikke knuffel krijg je in ieder geval van mij.
Anita

Anoniem zei

Oh nee hè, je hebt toch niet gewonnen hè. Had ik nou maar niet op jou gestemd. Maar ik moest van mijn vrouwtje, pffff ik luister de volgende keer niet meer! Want nu ga je vast naast je poten lopen en dat is helemaal niet goed voor je. Je moet gewoon blijven lopen, zodat we dit jaar nog samen kunnen spelen. Ik ga zelf heel erg mijn best doen om gezond op mijn pootjes te blijven staan en ik had toch zó gehoopt dat jij dat ook zou gaan doen.
Nou, broer ik waarschuw je: GA NIET NAAST JE POTEN LOPEN!!! En als je dat aan mij beloofd, dán ga ik je feliciteren met je mooie foto. Afgesproken???

Anoniem zei

Hey broertje!
Je kent me toch? Ik en naast mijn poten lopen! Wha wat een giller! Hoe kom je erop! Jeetje man ik ben zoooooooo blij dat ik nu eindelijk eens goed op mijn poten kan staan dan ga ik er toch niet naast lopen? Ik zou wel gek zijn!

Ik beloof het je hoor maar dan moet jij mij beloven dat jij dat ook blijft doen. Deal?

Enne broertje nog bedankt hé dat je voor mij gestemd hebt. Jeetje wat luister jij voortaan goed naar je vrouwtje zeg! :-)

Poot Diesel

Anoniem zei

Nou vooruit, ik neem het risico dan maar: Van harte gefeliciteerd met je 1e plek!!!! Maar nogmaals...niet naast je poten gaan lopen. Ik ken je...toen we nog bij mama woonden was je altijd zo blij met jezelf als je weer een mop aan mij verteld had. Je lachte zelf het harst om die moppen van je!
Ik heb nu ook een zere poot, maar ik maak daar lekker misbruik van hoor. Heeeeeeerlijk snuffelen...ze kunnen toch niet hard aan die lijn trekken nu! Baasje wordt er knettergek van, maar ik neem het er nog even van. Straks worden er foto's genomen en als er dan niks aan de hand blijkt te zijn, dan mag het niet meer :-)

Anoniem zei

Nou Diesel...toppie hoor! Maar je bent dan ook zo'n scheet.(ach ja,dat moeten we zeggen van ons vrouwtje) Zeker als puppie!
Proficiat en nu niet naast je poten gaan lopen hoor!
Geniet er maar lekker van en we zijn benieuwd wat voor verrassing je krijgt.
Ennehhhhhh...als het iets te eten is en het is te groot....dan heeft je vrouwtje ons nummer,hoor! hihihi. We zijn er zo om te helpen!

Poot van Jesse en kiaora

Photobucket