Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

vrijdag 16 januari 2009

Er lag sneeuw in ... ... ...

... ... ... Brabant! Nu is alles weg maar er heeft hier wel een week sneeuw gelegen en het was erg koud buiten. 's avonds maar vooral 's nachts lag de temperatuur zo rond de 10 tot 15 graden onder nul en soms zelfs nog kouder. Overdag was het beter weer en varieerde de temperatuur van 0 graden tot 7 graden onder nul en scheen er over het algemeen een heerlijk zonnetje. Het bos zag eruit als een plaatje, zo mooi bedekt met een wit tapijtje en bomen met rijp ... ... geweldig! Het is dat we geen bergen hebben maar je waande je een weekje op wintersport. Elke middag loop ik hier in het bos met Diesel en dat was, toen er zoveel sneeuw lag, extra genieten!
Ons huis bedekt met een laagje sneeuw

De ijspegels hingen aan het dak
Diesel ligt graag in de sneeuw

Tot slot nog een filmpje!

Groetjes,

Suzanne

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een heerlijk filmpje zeg!! Dat lekkere enthousiaste rennen door het bos is een genot om naar te kijken. Helemaal omdat het zo uniek is dat het zo goed gaat met hem en hij dit dus ook allemaal gewoon weer mag!
Ja, het was koud maar je krijgt er wel prachtige foto's door :-) Hier is helemaal geen sneeuw geweest en dat vind ik wel jammer. Hopelijk ziet Nino in april sneeuw in Zwitserland. Ik ben benieuwd wat hij ervan zal vinden :-)
Nino ligt te slapen, dus die zal op een ander moment wel een reaktie achterlaten. Want ik ga hem natuurlijk wel laten zien hoe goed Diesel zich vermaakt heeft.

Anoniem zei

Hé broer van me!!!!
Wat heb jij rare bossen in Nuland zeg. Ze zijn helemaal wit, bij ons is het groen en bruin. Vrouwtje heeft het over sneeuw, maar ik weet niet wat dat is. Dat moet je me dan maar een keer laten zien. Misschien als we op holliedee zijn!!! En ga je dan zo rennen van dat spul? Is het misschien heet onder je voeten dat je zo rent in het bos? Pffff, ik snap het niet helemaal.
In ieder geval vond ik het heel leuk om je weer in beweging te zien. Nu ga ik slapen, want ik kom net van de training.
De mazzzzzzzel broer!

anita zei

Heerlijk, die sneeuw hè!!
Je ziet ze echt genieten, onze honden. Leuk filmpje heb je erbij geplaatst Suzanne. Mooi die kleuren van de zon door de bomen heen schijnend en dan een dartelende Diesel erdoor rennend.
Groetjes van Anita en Tender

Anoniem zei

he half broer, zo te zien heb jij ook zo genoten van de sneeuw. ik snap alleen 1 ding niet; ik werd 's morgens wakker en toen was al het witte (je weet wel wat onze baasjes sneeuw noemen) weer weg.

een compliment weer voor je baasje, ze heeft er weer een geweldig filmpje van gemaakt. mijn baasjes hebben er erg van genoten.

hoop je weer snel te zien, dan kunnen we die 2, die samen achter jou aan zaten, terug pakken.

groetjes en een dikke knuf van
mr. washington en baasjes.

Anoniem zei

Nou Diesel...Zo te zien heb jij je ook goed vermaakt met al die sneeuw.Lekker ravotten met de andere hondenvriendjes... En wat is het bos in Nuland mooi met al dat koude witte spul. Zeker als de zon door de bomen heen schijnt.(en wij vonden onze achtertuin al zo mooi...)
Maarehhhh,wat we vragen wilde...zijn de sneeuw engeltjes gelukt? Je ziet wel dat je ze aan het maken bent,maar niet dat het af is...
Poot van Jesse en Kiaora...

Anoniem zei

Hoi hoi die diesel!

Nou wat hadden we het leuk en koud in die sneeuw. Maar wel lekker gerend en gespeeld, doen we binnekort nog eens over! Ik ben niet zo wit in die sneeuw hé.

Dikke knuffel van mij (Lonya)
En de groeten van Sjan

Anoniem zei

Weer een leuk filmpje van Diesel in de sneeuw ... ... Wat is het ook een lekker ding.

Groetjes Marloes en lebbers van Kai & Zepp

Unknown zei

Wat is sneeuw heerlijk, hè Diesel?!

Groetjes van Kyra

Anoniem zei

Wat een pret, wie had dat 1 jaar geleden durven denken. Kijk hem rennen, kijk hem genieten. Heerlijk om naar te kijken. Nog een mooie winter Diesel.

Knuffels van Gina & Akka
groetjes van ons vrouwtje Tilly

Anoniem zei

Hallo uit Belgie, groetjes, ik liebe fotos van u labras
louisette met 2 golden

Photobucket