Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

donderdag 26 november 2009

Crossen in 't bos!

HIER ZIJN WE WEER! Goh tis alweer een hélé poos geleden maar ik ben erg druk de laatste tijd! Waar kan een Labrador nou druk mee zijn zullen sommige mensen nu denken. Nou gewoon, ik ben druk met leuke dingen doen! Nu het weer wat kouder buiten wordt en de dagen eigenlijk véél te kort zijn voor mij, propt mijn vrouwtje alle dingen die we normaal gesproken over de gehele dag en avond doen in een hele middag! Niet dat ik het erg vind hoor :-) helemaal niet zelfs, ze kan me geen groter plezier doen want crossen in 't bos is het liefste wat ik doe, op zwemmen na dan hé ;-)



Poot Diesel

17 opmerkingen:

Ingrid zei

Tja, zo hoort het te zijn hè....lekker rennen in het bos, sjouwen met takken, stukje zwemmen, af en toe een hoogtesprongetje afgewisseld met het halen van een balletje. Heerlijk om te zien hoor!
Als ik een filmpje zou maken van de belevenissen van Nino in het bos dan zou je nu in slaap zijn gevallen :-)

Cindy zei

Hey Diesel,

Nou jij gaat als een diesel door het bos! Lekker hé zo crossen in de bossen. Een heel leuk filmpje.

Anoniem zei

Wat een heerlijk filmpje, ik heb met veel plezier zitten kijken, zo horen Labradors te zijn, vrolijk, actief en hartstikke gek, super!

Alleen die boom ... auwtsch!

En even naar Herman van Veen bellen of hij in zijn liedje naast: rennen... vliegen... duiken... ook "zwemmen" kan gaan zingen!

Groetjes,
Marjo

Margré zei

Dat is nog eens echt genieten wat een gewelig leuk en actief filmpje!
De tekst van het liedje is super toe passelijk!

Fijn weer eens wat van diesel tehoren hoor. Dat is veeeeels te lang geleden :-)

Anoniem zei

Dat is een leuk filmpje! Hij heeft ervan genoten ... ... alleen die camera die HEM steeds in de weg staat hé :-)

Groetjes,
Lucia

Trijnie zei

Ha, Suzanne is er weer met haar mooi filmpjes met muziek erbij over Diesel!

Die heb ik wel een tijdje gemist hoor!

kiaora zei

Ha die Diesel....
Wat kun jij crossen,zeg!Jesse zei al tegen mij "he,ik ben daar niet bij,alleen maar jij".Hahaha
Maar ja,hij hoeft er ook niet altijd bij te zijn,toch?
Maar heerlijk is dat,rennen in het bos,he? En dan nog even een verfrissende plons...
Nou,we moeten maar weer snel samen trainen want dan gaan de vrouwtjes mooi weer met ons het bos in. Kunnen we nog meer "crossen in het bos"... Lebber Kiaora....
O,en ons vrouwtje wil graag weten of je ook in te huren bent voor het betere snoeiwerk...

Diesel zei

Hey Kiaora,

Voor het betere snoeiwerk kun je me altijd inhuren ;-) Want je weet het hé, voor jou doe ik alles!

Ik weet alleen niet of je vrouwtje daar zo blij mee zal zijn met haar nieuwe aangelegde tuin.

Mazzelllllllll

Knuf Diesel

imke snoek zei

liefe schat
bedankt voor je filmpje
liefs je schatje
imke snoek xxx

bente snoek zei

liefe diesel
ik vind jou filmpje heel grapig haha

kusjes
bente snoek

Yvonne zei

Ik heb ervan genoten!!!

Ik krijg altijd kippenvel als ik Diesel zulke heerlijke dingen zie doen ... Dat had je toch nooit durven dromen ...

Echt super!!!!

Thelma zei

Geweldig!!!!!

Van deze filmpjes wordt ik gewoon heel blij ... ...

Anoniem zei

Hij doet zijn naam eer aan en dan die muziek erbij! Hahahahahaha Helemaal geweldig!!

Groetjes,
Susy

karlijn zei

wat een leuk filmpje die hebben zeker plezier gehad

groetjes karlijn

Astrid zei

Hoi Suzanne,
leuk filmpje en wat is het toch heerlijk om Diesel zo te zien rennen he?

Fijne zondag!

Marijke zei

Het is een ontzettend mooi filmpje weer Diesel.. En ik vond het rennen die dag in het bos ook ontzettend gezellig, alleen heb nog wel een beetje last van mijn hoofd, van die boom :(

Tot dinsdag, dan gaan we weer lekker rennen..

Poot Diesel

anita zei

Hoi Suzanne,
Wat zijn die Labradors toch heerlijk sociaal zeg! Alle drie met één stok spelen en geen grom van agressie!! Geweldig! Wat een heerlijk ras toch.
Qua smeerpoetsen zouden het echter ook broertjes van Tender kunnen wezen. Die kan ook zo heerlijk banjeren door vieze sloten en rollen in een stapel bladeren.
Het was weer een leuk filmpje. En ik heb er wederom van genoten.
Lieve groeten van Anita en Tender

Photobucket