Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

donderdag 14 februari 2008

DIESEL IS BACK!

Zo dat is lang geleden maar hier is ie weer! Diesel is back en hoe! Ik dacht even dat ik nooit meer uit die kooi zou komen maar niets is minder waar! De kooi is helemaal verdwenen, we wandelen weer vollop! Yes, ik heb er weer zin in! Het hondenleven lacht me weer toe en word met de dag leuker. In de tuin mag ik loslopen en rennen en uit mijn dak gaan maar buiten nog niet hoor. Buiten mag ik alleen wandelen aan de riem en als er een hondenvriendje aankomt mag ik alleen maar een beetje ruiken. Ik mag nog niet spelen met een ander hondenvriendje want da's nog niet goed voor mijn ellebogen. Dus spelen doe ik met het vrouwtje en da's ook wel leuk hoor, dan legt ze een speeltje neer in de tuin en mag ik het gaan halen. Ik heb er een filmpje van gemaakt en goed opletten hoor ik heb er talent voor! (waarschuwing! Schrik niet van de stem van 't vrouwtje die is niet om aan te horen, ha ha ha!)



En daarna is het feest en dan mag ik even uit m'n bol. In dit filmpje ren ik! Het vrouwtje heeft op 't fototoesel iets nieuws ondekt! Nu kan ze een hele rij foto's maken als ik aan het rennen ben!



Mijn baasjes vinden het hartstikke fijn dat het weer goed met me gaat en dat zullen ze weten ook! Streken uithalen is één van mijn favoriete bezigheden. Nu ik weer los mag lopen in onze tuin maak ik daar ook wel eens misbruik van. Dan ren ik door de perkjes tot grote ergernis van 't vrouwtje. En van de week was het zo'n mooi weer toen had ik zin om te ... ... ... ZWEMMEN! Maar ja het baasje was werken en mijn vrouwtje heeft haar auto verkocht en moet tot mei wachten op een nieuwe en toen moest ik het doen met onze vijver! Maar ook daarin kan ik me prima vermaken hoor! Er zitten van die groene slierten in en die vis ik er dan uit!



Ik heb ook nog een kadootje gekregen! Een héél mooi hondenbed! Het is nog niet de goede kleur, zegt het vrouwtje maar dat maakt mij niks uit. Mijn nieuwe bed slaapt geweldig! Er zitten een heleboel van die kleine bolletjes in en daar zakt mijn, nu nog puppykont, héérlijk in weg. Alleen er is alleen één nadeel aan dat ding! Hij is zo groot! Da's toch fijn zou je zeggen maar ik ben gewend om mijn kleedje door de kamer te sjouwen (dan kan ik gaan liggen waar ik wil) en dat gaat dus niet met dit bed. Ik blijf overal achter hangen met dat ding! Maar goed hier een paar foto's van mij en m'n bedje!

Hier heb ik 'm net gekregen


en 's avonds lig ik er dus zo bij!

Nou ik ga pitten want ik moet morgen héél vroeg op! Ik ga morgen naar m'n nieuwe school in Uden. Ik krijg morgen mijn 1ste les EG!

Diesel

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey broertje!
Wat leuk om je weer eens in beweging te zien! Ik mis je wel heel erg hoor. Ik wil weer met je dollen en moppen tappen zoals we deden toen we nog heel klein waren. En wat me ook leuk lijkt...samen algen eten uit je vijver!
Maar het ziet er al heel goed uit, ik heb nu weer een beetje hoop dat we ooit weer door het Noordwijkse strand zullen rollen. Ik heb vrouwtje beloofd heel lief te zijn tegen je als we bij elkaar mogen, maar ze gelooft me niet. Pffff, ik doe er alles aan, maar ze trapt er niet in. Dus morgen hebben we dikke pech :-( Zó dicht bij elkaar en toch zó ver weg.

Anoniem zei

Hoi Suzanne,

Nou, het was het wachten waard hoor. Erg leuk logje en dat moet heel veel tijd gekost hebben!
Succes en ook veel plezier morgen bij de eerste EG les. Het gaat je lukken hoor!!! Laat je bed het nog maar niet horen :-)
Tot morgenmiddag!!!!

Anoniem zei

Hey Diesel! Leuke filmpjes zeg. Krijg je nu ook extra lekkere brokken voor al het schoonmaakwerk wat je in de vijver vericht?
Vind je kussen ook helemaal top, maarre... weet je dat je het ook heel erg leuk kan laten 'sneeuwen'?
Moet je doen joh, vind vrouwtje vast een leuke verrassing! ;)

Anoniem zei

Hai Diesel, wat een mooie blog heb jij! En wat een stoere hond ben jij ook zeg.
He jij moet even aan jouw mama vragen wat het merk is van jouw lekkere bed, wat onze mama vind hem helemaal superdeluxe voor onze bullenkontjes.
Fijn weekend!
Knufje van Luka & Betsy

Photobucket