Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

zaterdag 15 maart 2008

Met Diesel naar een medium

2 weken geleden zag Diesel een eekhoorn in de tuin. Diesel lag op de bijkeuken, sprong met een rotgang overeind en rende als een gek de tuin in. Daarna liep hij zo ontzettend kreupel. Net zo erg als voor zijn operatie. Meestal gaat dat met de nodige rust weer over maar nu bleef hij kreupel lopen. Ik heb toen de orthopeed chirug (dr. Theyse) gebeld in Utrecht maar die was op vakantie. De assistente zou hem terug laten bellen en zei dat ik Diesel rustig moest houden. Meer kon ik niet doen op dat moment.

Tot ik een kennis aan de telefoon had. Hij kent het verhaal van Diesel en hij heeft regelmatig contact met mediums. Hij gaf me het telefoonnummer van Trevor en Corrie Burgoyne en zei dat deze mensen hem ook wel eens geholpen hadden. Trevor is een engels medium en healer en Corrie is een Nederlands medium en healer. Misschien konden ze ook dieren helpen. Ik heb toen gebeld met Corrie en ze zei dat ze graag met dieren werkte. Ze zei er ook heel eerlijk bij dat ze de elleboogdysplasie niet beter kan maken maar ze kon er wel voor zorgen dat de slijtage (arthose) niet erger werd. Ik heb toen een afspraak gemaakt voor vandaag.
Na 2 weken wachten was het dan zover! Vandaag is er een beurs (paraview) in Arnhem en Trevor en Corrie zouden daar ook zijn. We kwamen binnen en Corrie stond ons al op te wachten. We zijn toen naar een rustig plekje gelopen. Toen Corrie haar handen op Diesel legde werd hij heel kalm. Wij stonden er wel van te kijken hoor dat hij zo rustig werd. Ik hoefde hem niet eens vast te houden en er waren echt heel veel mensen en normaal gesproken zou Diesel iedereen enthousiast begroet hebben. Corrie vertelde dat haar hand naar zijn linker elleboog werd getrokken en dat deze ook kouder aanvoelde als de rechter. Dat had ze dus goed gevoeld want zijn linker elleboog is van binnen flink beschadigd. Tja daar stonden wij wel van te kijken hoor! Ze heeft ongeveer 20 minuten haar handen op zijn ellebogen gehad en daarna heeft ze ook haar handen op zijn borst gelegd en ze heeft het gleufje midden op zijn kop, en achter zijn oren gemaseerd. Corrie heeft gevraagd of wij haar op de hoogte willen houden. Ze zei ook dat ze Diesel misschien nog eens moest behandelen maar dat we het eerst nu een paar weken aan moeten kijken. Wij zijn erg benieuwd! Natuurlijk houden we jullie op de hoogte!

Trevor & Corrie Burgoyne

Trevor en Corrie

Groetjes,
Suzanne

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Er is meer tussen hemel en aarde zegt men. Ik hoop echt dat Diesel iets aan de behandeling(en) heeft! Merk je eigenlijk al verschil, of ben ik nu weer veel te ongeduldig?
En Diesel die rustig blijft...ja dat is al een prestatie op zich! Misschien kun je haar meenemen op het EG examen :-)

Marlies Bogers zei

Ik bewonder je doorzettingsvermogen en dat je alles uit de kast haalt voor Diesel!
Ik ben zelf ook woonachtig in Brabant en mijn meisje Dizzy (labrador teefje van 1 jaar en 2 maanden) zit nu midden in het revalidatieproces.
Zou ik je soms mogen raadplegen als ik wat info wil?
mailadres: liesje_bogers@hotmail.com

Photobucket