Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

zaterdag 16 augustus 2008

Mijn weekendje Noordwijk!

Vandaag hadden mijn baasjes een verrassing voor mij! Vanmorgen ging het vrouwtje mij uitlaten en toen we terug kwamen was mijn baasje de auto aan het pakken. Nee hé, ze gaan toch niet weer weg! Was het eerste wat in me opkwam. Maar toen zag ik mijn tas staan! Yes, ik mag ook mee!!! Waar gaan we heen? Mijn baasjes hadden het over een hotel in Noordwijk en over de zee. Nou dat beloofd dus heel wat ... ... ...
Toen we aankwamen in Noordwijk moest ik natuurlijk eerst mijn kamer zien. Je wil toch weten waar en nog belangrijker, hoe je de nacht door gaat brengen nietwaar? Ik geef je persoonlijk een rondleiding. kijk je met me mee?




Jeetje het is zoooo lang geleden dat ik hier ben geweest, ik kon echt niet wachten. Ik heb mijn baasjes meteen bij de riem genomen en heb hen meegesleurd naar die héle grote zandbak ietsje verderop. (Mijn baasjes noemen dat het strand maar voor mij is het één grote zandbak!) Daar aangekomen zag ik overal van die ronde bordjes met een plaatje van mij erop en een rood randje erom. Ik keek mijn baasje aan en die zei dat ... ... ... ... ikke helemaal niet op het strand mocht komen. "zucht" Niet daar in elk geval! Mijn baasje zei dat we een kwartiertje moesten lopen om bij het hondenstrand te komen. Dat hondenstrand heet Beach End!



Beach End is "the place to be" voor ons honden! Je hebt daar een hele grote zandbak en de zee is helemaal top! Je mag er, het hele jaar door, lekker los lopen dus je kunt er uren spelen en zwemmen met je baasjes. (Moet het wel heel mooi weer zijn anders gaan de baasjes echt het water niet in!) Je krijgt van al dat spelen natuurlijk wel honger en dorst maar dan ren je gewoon naar die tent op het strand, je ploft daar neer en je besteld gewoon een heerlijke bak met eten! Echt je hoeft helemaal niets mee te nemen, tenzij je geen Eukanuba lust natuurlijk want dat staat daar op het menu! Pssst! Even onder 4 hondenogen, er lopen daar lekkere chicks rond :-) Tja het oog wil natuurlijk ook wel wat.

Met je kont in de golven, heerlijk toch?

Neehee, ikke ben geen zeehond!

It's me ... ...

Diesel!

Effe uitrusten op 't terras!
Hoe vind je mijn zandsnor?

Over lekkere chicks gesproken, dit is Jet!

Een paar uurtjes later kwam ik een oude bekende tegen in de hal van mijn hotel! Het was mijn broertje Nino met zijn baasjes. Mijn dag kon al niet meer stuk maar nu al helemaal niet meer! Hij was vandaag nog niet op het strand geweest dus wilde ik hem Beach End wel laten zien hoor. Dat vond ik helemaal niet erg! Ha ha ha

Hé Diesel, kom eens ik moet je wat vertellen ..

Zie je niet dat ik aan het rennen ben, Nino!

Nou vertel op broertje!

Huh!

We zijn nogal verschillend mijn broertje en ik. Mijn broertje is veel rustiger dan ik! Even een voorbeeldje. Als mijn vrouwtje iets in het water gooit, en die kan ver gooien hoor, dan ben ik er als de kippen bij! Ik neem een sprintje en duik met een rotgang het water in! Ik ben snel joh! Net een speedboot, ha ha. Mijn broer Nino niet. Als hij vindt dat het te ver is dan blijft hij halverwege staan en wacht gewoon af. Totdat ... IK uit het water kom en dan wil HIJ het ineens afpakken! Ja dááááág, misschien bij een andere hond! Maar niet bij mij, no way!

Ik ben helemaal de zee in geweest om deze bloem uit het water te vissen.
En wat wil mijn broertje? Hij wil hem afpakken!

Nee Nino, jij krijgt hem lekker toch niet!
Deze bloem is voor mijn vrouwtje!

Nino, Nee is nee! Heb jij geen oren?

Nou Nino! Als je hem dan pérsé hebben wilt,
dan kom je hem maar halen!

Pak hem dan, als je kan!

Ha ha, ik ben veel sneller dan jij!

Hé broertje, waar ben je nou?

Ik heb de tijd van mijn leven gehad.
Ik heb genoten! Jullie ook?

Tot slot voor de liefhebbers nog een filmpje!
Hij is gaaf, al zeg ik het zelf :-)



Laterrrrrrr

Diesel

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo Diesel...ik ben heeeeeeel jalours op jou,hoor! Lekker naar het strand en dan ook nog in zo'n mooi hotel...Heb je op de stoel geslapen of hadden jou baasjes wat anders voor je bij? Je had in ieder geval een goed plekje uit gekozen...bij je baasje in bed!
En dan heerlijk aan het strand en in de zee...Super! Jij hebt wel genoten,dat is te zien,maar volgens mij hebben jou baasjes weer van jou genoten. en ik moet zeggen...je bent een volleerde zeehond en een sppedboot...dat heb je goed onder de knie!
Pootje van Jesse en ook een kleintje van Kiaora
O,en mijn vrouwtje zegt ook Hallo!

Anoniem zei

Zo jij hebt een gaaf weekend gehad!
Dat mag in oktober zeker herhaald worden! Wat een super gave foto's en filmpjes zijn het zeg.

Dat je daar je broer Nino ook tegen kwam dat was een feestje op zich. Het genieten straalt van je heerlijke kop af! Op naar oktober Diesel dan ga je weer lekker genieten van je héle grote zandbak en de zee.

Anoniem zei

wat heb jij weer een super weekend gehad zeg , en weat super zo grote zandbak voor jou alleen .
ook de zee was voor jou super leuk , lekker van die leuke golven .
en dan ook nog eens je broertje tegenkomen , op het strand , nou jou dag was weer lekker compleet ,
en ook mde foto,s zijn weer geweldig ,
gr lijnie en een knuffel van dice dj chester en buster .

Anoniem zei

Diesel pootjes van de crew van Playa Bianca in Noordwijk, Klaas Els, Leon, Roos, Niels en Fred.Doe rustig aan met je pootje.
Tot ziens in Noordwijk!
Groetjes

Anoniem zei

Tja, broer ik vind het allemaal niet zo nodig om zo hard te rennen en snel te zwemmen. En als jij dat nou doet, dan hoef ik zéker niet meer. Ik ben meer van het 'komt het vandaag niet, dan komt het morgen wel', haha.
Ik hoop de binnenkort weer eens te zien hoor, want ik vond het wel érg gezellig. Vooral het liggend spelen vindt ik altijd gezellig. En het heeft even geduurd, maar uiteindelijk kon je toch redelijk met me meekomen met het maken van geluidjes! Kijk, ieder zijn eigen talenten hè :-)
Mijn vrouwtje heeft gezegd dat ik misschien met onze zus naar je toe mag deze week. Mag dat van jouw vrouwtje ook???? Moet je maar even vragen hoor!

Anoniem zei

Ja, Diesel je bent een kampioen in zwemmen, rennen en gek doen! Wat ben je toch een heerlijke enthousiaste schat!!!
Je moet je broer maar eens leren dat het leuk is om dingen uit het water te halen of achter balletjes aan te rennen. Misschien weet Nino nog niet zo goed hoe dat moet :-)
En de volgende keer zullen we eens kijken of wij ook kunnen logeren in Noordwijk, mag je samen met je broer aan het ontbijt!

Anoniem zei

Hé Nino!!
Ik hoorde mijn vrouwtje zeggen dat we as donderdag naar Beach End gaan! (Als mijn poot het goed doet anders niet hoor)

Maar dan wil ik wel één ding met je afspreken. Jij gaat niet zo sloom doen hoor, je gaat gewoon mee het water in. Want ik ga dat hele pokke eind niet voor Jan met de korte achternaam rijden om jou te zien snuffelen. Deal?

Poot Diesel

Anoniem zei

Dat ligt eraan hoe lekker het ruikt daar! Je kunt altijd Dana nog leren zwemmen. Misschien kun jij beter uitleggen als ik, want het is mij nog niet gelukt. En ik begin het wel zat te worden om iedere stok en bal voor haar uit het water te halen omdat ze niet durft te zwemmen!

Anoniem zei

Ha die Nino! Je moet gewoon niets meer voor haar uit het water vissen want anders leert ze nooit zwemmen!

Pffff vrouwen! Wat een moeilijke wezens zijn het toch! Op de een of andere manier krijgen ze altijd alles voor elkaar!

Poot Diesel

anita zei

Tjonge, wat een waterratje is Diesel zeg. Een echte Labrador, op en top. En daarna lekker badderen in het zand, wat een heerlijke viespeuk haha.
Leuk die youtube filmpjes van Diesel. Ik zal eens kijken of ik ze op youtube kan vinden.

Groetjes van Anita en een dikke knuffel van Tender

Photobucket