Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

maandag 21 juli 2008

Hollie Deeeeee!

Wraf Woef,

Tis weer Hollie Dee en ik ga het er eens flink van nemen. Ik hoef een paar weken helemaal niets! Echt helemaal niets! Heeeeeeeeerlijk toch? Kan ik lekker relaxed op een botje knabbelen en als het ff meezit kan ik ook nog in de zon gaan liggen luieren! Hmmmmmm lekker niet naar school en ik hoef ook niet te oefenen voor school! Ha ha
Vanavond ga ik naar Lia & Jos (mijn vaste oppas adres) want mijn baasjes gaan op vakantie en ik mag deze keer niet mee. Ze gaan namelijk met het vliegtuig helemaal naar Spanje! Tis maar voor een weekje maar toch ... ... ... Gelukkig heb ik een goed hotelletje en ik kan jullie nu al wel vertellen dat het, ondanks mijn voorgeschreven rust, keigezellig wordt daaro! Daarom wil ik iedereen die mijn weblog leest een hele happy Hollie Dee toewensen met héél véél mooi weer! Dan heb ik het namelijk ook!

Tot over een paar weekjes!

Diesel Fuel For Life

Poot en knuffels!

Diesel

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Diesel heeeeeel veeeeeeel plezier op je vakantie adres.

Anoniem zei

Diesel heel veel plezier op je vakantie adres, enne die baasjes van jou zullen je zeker gaan missen!

Baasjes ook fijne vakantie
gr linda

Anoniem zei

Diesel heel veel plezier en gedraag je hé??

Ook voor je baasjes een hele gezellige week met heel veel zon!

Anoniem zei

Héééééé broetje, Fijne hollie dee bij Lia en Jos en geef haar maar een poot en een lik van mij hoor! Heel veel plezier en geniet van je week rust. Mmmmm geen school, niet leren voor examens....écht vakantie dus. Ik zou graag met je meegaan op hollie dee, maar ik mag niet van mijn vrouwtje :-(
Dikke knuffel en een poot van mij en ik hoor over een week wel weer wat je allemaal uitgespookt hebt!

Anoniem zei

Hoi Diesel en baasjes.
Heeeeeeeeeeel veel plezier op jullie welverdiende vakantie. Hoewel jullie niet samen op vakantie gaan, weet ik zeker dat jullie allemaal een fijne tijd zullen hebben.
Geniet er lekker van (Suzanne, vergeet je boek niet, haha) en tot over een week!
Groetjes Hans en Ingrid en een dikke knuffel van Nino!

Anoniem zei

Hele fijne vakantie, Diesel.
Laat je maar lekker verwennen!

Anoniem zei

Fijne vakantie Diesel
Zijn er nog speel kameraadjes op je vakantie adres? Of heb je de oppas helemaal voor je alleen?

Laat je lekker verwennen en wens je veel zon toe dan heb ik het ook!

Anoniem zei

hoi diesel,
Ik wens je een fijne vakantie hoor ga lekker luieren!

Groetjes,
Astrid & Coldy

Anoniem zei

Hoi Diesel,
Heel veel plezier op vacantie.
Ik denk dat niet alleen de baasjes jou zullen missen maar jij hun vast ook (wel een beetje)

Laat je maar lekker verwennen bij dat hotel van jou. En zeg tegen je baasjes dat wij ze ook heel veel plezier toe wensen!

Geniet er allemaal van zouden wij zo zeggen!

Poot van Jesse

Anoniem zei

Diesel veel plezier op je vakantie adres.

Groetjes,
Diana

Anoniem zei

Hey Diesel, Woezel hiero!
Ik ga over 5 weken met mijn baasjes op vakantie.

Vrouwtje ligt alleen nu al in de stress, ze denkt dat haar toilettasje er namelijk niet bij past in de auto hahaha

Anoniem zei

Diesel heel veel plezier met de vakantie.

Oja nog een poot van Lady!

Anoniem zei

Geniet maar lekker op je vaste oppas adres, maak ze maar lekker gek daar, haha

Knuffel van Denzel

Anoniem zei

een hele fijne vakantie!!!!!1

Photobucket