Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

maandag 2 maart 2009

HIEPERDEPIEP HOERAAAAA ...

... Ik (Diesel) ben vandaag 2 jaar ...

... oud geworden! Dat moest natuurlijk gevierd worden en dat hebben we gisteren gedaan. Na een heerlijk hondenontbijt bestaande uit mijn hondenbrokken met visolie met als extra een komkommer en een heerlijk hard gekookt eitje zijn we tegen de middag eens lekker wezen wandelen op de Wamberg in Rosmalen. Ik was er nog nooit geweest maar ik vond het superrrrr! Ik heb lekker gerend, ben met een grote tak in de weer geweest en tot grote schrik van mijn baasjes ben ik zelfs nog op een grote boomstam geklommen! Natuurlijk heeft het vrouwtje weer foto's gemaakt en ik moet eerlijk zeggen! Ik mag er best wezen met mijn 2 jaar!

Alleen mijn kadootje ontbreekt nog! Grrr Ik ben natuurlijk wel lekker verwend vandaag met een heerlijk bot en een hapje hier en daar MAAR een écht kado heb ik nog niet gehad! Tis toch schandalig of niet!

Mijn vrouwtje heeft wel een tipje van de sluier opgelicht, dat moest ze wel, ik heb namelijk gespiekt toen ze op internet aan het zoeken was naar een hondenmand. Ze wil namelijk een grote hondenmand voor mij laten maken maar nu heeft ze toch een probleempje. Ze weet niet of ze een rechthoek model wil of een hoekmodel! Heb ik wéér!!! Wat maakt mij dat nou uit! Weet je wat? Kijk maar eens op deze site misschien kunnen jullie haar helpen met kiezen, zodat ik over een paar weken een echte coole hondenmand heb for Me Myself and I!

Mijn broertje en zusjes zijn vieren natuurlijk vandaag ook allemaal hun verjaardag! Via deze weg wil ik ook hen van harte feliciteren met hun 2de verjaardag en ik hoop dat ze, net als mij, een hele fijne dag hebben vandaag!

Laterrrrrrrrrrrr

Poot Diesel

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Diesel,
Hieperdepiep hoeraaaaaa! Gefeliciflapstaart met je tweede verjaardag!

Liefs,
Je baasjes

Anoniem zei

Diesel van Harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag. Wie had dat durven denken en kijk nu... helemaal happy.. helemaal hond. Heerlijk genoten zie ik. Van Harte knul, ook aan je vrouwtje en baasje

Groetjes Tilly en een grote knuffel van Gina & Akka

Anoniem zei

Gefeliciteerd stoere kerel!!!
En wat een gaaf cadeau ga je krijgen!! Leuk hoor! Ik snap dat je vrouwtje het moeilijk heeft met kiezen!! Sorry kan je ook niet helpen, vind ze allemaal mooi!!

Maar je staat knap op de foto hoor!!

Liefs Yvonne en een poot van Gijzer en Twixx

Anoniem zei

Hé broer, tja...jij ook van harte met je 2e jaar hoor! Nu zit je op mijn web-log wel te zeuren dat je er niet op je voordeligst uit ziet, maar ik geloof dat jij vergeten bent dat ik ook jarig ben! Of heb jij doorzichtige foto's geplaatst?
Het zal toch niet zo zijn dat jouw vrouwtje je niet verteld heeft dat ik ook jarig ben hè...neeee, dat zal toch niet?????
En ik zou een mand vragen die aan beide kanten open is, want je moet wel luierend naar buiten kunnen kijken natuurlijk. stel je voor dat1 kant dicht is...dan moet je je kop optillen om naar buiten te kunnen kijken...pfffff, ik zou daar toch niet aan moeten denken!

Anoniem zei

Hoi Diesel,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag mannetje! Jammer dat je kado er nog niet is, maar ja...een lekker bot is toch ook heerlijk!
Veel plezier vandaag en feliciteer je baasjes ook van ons!

Anoniem zei

Hey Diesel...Van harte met je verjaardag! Schandalig dat je nog geen kado hebt...daar had je vrouwtje ook eerder naar kunnen zoeken,toch? (grapje) Het is wel een super kado wat jij nog gaat krijgen hoor! We zijn benieuwd hoe de mand er uiteindelijk uit gaat zien.Maar je bent al erg verwent met zo'n heerlijk ontbijt,bot en wandeling.Tot vrijdag...doen we je verjaardag gewoon nog dunnetjes over... Poot van ons en dikke verjaardagsknuf van ons vrouwtje...(ja,die moet ook weer wat...)

Anoniem zei

Hallo Diesel,

Gefeliciflapstaart met je verjaardag. Je hebt je wel vermaakt zo te zien. En je bent een knappe boy. Maar 2 jaar is nog heel jong hoor.

Een dikke lebber van Willow

Anoniem zei

Diesel,

gefeliciflapsteert!!!

en heb je een gezellige dag gehad??
ben je lekker verwent???

je mocht toch wel gaten graven en op de bank zitten he? :-)

Anoniem zei

Diesel GEFELICIFLAPSTAART lekkere vent.

Een hele dikke knuffel van onze kant hier in limboland!

Anoniem zei

Het is wel een beetje laat, maar beter laat dan nooit ....

Gefeliciflapsteert met je 2e verjaardag, Diesel!

Groetjes,
Trijnie en een pootje van Kyra

Anoniem zei

Hé broertje!
Vergeten doe ik je nooit hoor, ben maar niet bang! Natuurlijk weet ik heus wel dat jij vandaag ook jarig bent!

Maar ik ken mijn broertje! Nu wil je zeker ook nog weten waarom ik geen foto van jou heb geplaatst vandaag. Tja dat weet ik eigenlijk ook niet ... ... mischien heeft mijn vrouwtje geen mooie foto van jou? Ik heb werkelijk geen idee!

Dikke poot,
Diesel

Anoniem zei

@Diesel: Misschien kun je op een foto training gaan. Dan kun je ze zelf nemen en plaatsen, hahaha. Of heb je te dikke poten om die knopjes te kunnen bedienen?

Woef!
Nino

Anoniem zei

Hoi Diesel,

Dacht dat ik je al had gefeliciteerd.
Dus niet:-(

Hoop niet dat je erg boos bent.
Gewoon stom van me!

Dus nu alsnog van harte gefeliciteerd!

Groetjes,
Martje en een pootje van Lady

Anoniem zei

er is er een jarig hoera, hoera. dat kun je wel zien dat ben ik!! (nee geintje jij natuurlijk)

ik hoorde het vanmiddag pas dat je jarig bent geweest, hoop niet dat ik je feestje gemist heb maar heb al begrepen dat onze baasjes weer gaan daten.

als ik kom gaan we naar het bos, kunnen we lekker weer rotzooien en je weet het altijd de jongste laten winnen he.

tot gauw!!!
knuffel van little D.
ps; wat een mooie fotoreportage.

anita zei

Hoi Diesel,

Een beetje aan de late kant zie ik, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag!!!! En ik lees dat er een prachtig kado voor jou in petto zit, dus dat wordt gewéldig slapen straks.
Dikke kus van Tender en mij.
Anita

Ank zei

Hoi Suzanne,

ik heb met plezier op je log rondgekeken, je hebt er ook prachtige foto's op staan hoor!

groetjes van Ank

jeanet lizzy en Gijs zei

heey lieve diesel

nog van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag...
wat gaat het snel allemaal

dikke poot van Lizzy en Gijs
groetjes Jeanet

Photobucket