Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

woensdag 15 april 2009

Diesels ritueel

Elke avond als Harry in de auto zit op weg naar huis belt hij mij even. Op de een of andere manier weet Diesel dan dat Harry het is en dat hij zo thuiskomt! Het maakt dan niet uit of Diesel op zijn kussen (voor in de kamer) ligt te slapen of gewoon bij mij is. Hij weet dat het baasje eraan komt en gaat dan bij de trap zitten of liggen zodat hij én bij mij is (ik ben dan in de keuken aan het koken) én hij tegelijkertijd de oprit in de gaten kan houden om te zien of de auto de oprit opdraait. Heel grappig kijk maar eens!


Groetjes,
Suzanne

10 opmerkingen:

Jesse en kiaora zei

Nou Diesel...
We snappen wel waarom jij het zo goed door hebt dat je baasje thuis komt....SPELEN!!!! en ja,wie wil er nu geen potje voetballen?
Wij hebben niet echt een ritueel in iets....Maar die van jou is wel heel erg lief...Lekker de aandacht van allebei de baasjes als de man-baas thuis komt.Niets beter dan dat,toch?
Poot Jesse en Kiaora

Trijnie zei

Leuk filmpje!
Ik heb geprobeerd zelf een liedje erbij te zingen, maar helaas: niet geslaagd :-(

Diesel heeft gewoon een ingebouwde antenne: hij hoort aan jouw stem dat Harry in aantocht is en de rest kun je dus op je filmpje zien :-)

anita zei

Wat is Diesel toch een heerlijk dier. En wat heeft hij een ontzettend lieve baas, die direct na zijn werk alle tijd neemt om met Diesel te spelen. Ik kan mij voorstellen dat Diesel helemaal blij is, als het baasje thuis komt.
Wat hebben jullie het trouwens netjes in huis zeg. Complimenten!
Lieve groetjes van Anita en Tender

Thelma zei

Lief hoor.....

hij is echt blij de baas is thuis ... ... Alleen maken ze hier dan veel meer herrie...

Mieke zei

Prachtig en héél herkenbaar :-)

Tilly zei

Wat herkenbaar Suzanne :-)

Akka doet het ook zo ongeveer ... ... Alsof ze weten dat het tegen 17 uur loopt, telefoon gaat, Akka staat op, pakt een knuffel en komt met me mee naar de telefoon.

Heidi zei

Leuk filmpje ... ... ... En wat is Diesel toch een lekkere druif!

Ingrid zei

Haha, Nino slaapt als het baasje thuis komt en dat blijft zo als ie binnen is :-/ Hij schijnt wel zo'n antenne te hebben als ik thuis kom. Al voordat ik aankom zit hij al rechtop voor het raam.
En dat wat jij beschrijft bij het bellen met Harry, dat heb ik als ik met Cindy van de uitlaatservice heb afgesproken. Dan weet Nino dat precies. Dan gaat ie voor me uit rennen als we er zijn en dat doet ie normaal helemaal niet. Ik denk toch dat het de toon is in je stem als je zelf door de telefoon praat.
Wat zijn het toch knapperd hè!
Leuke filmpjes hoor!!!

Nino zei

Hé broer, wat lees ik nou...snapt je vrouwtje niet eens dat wij kunnen horen wie er aan de telefoon is? Pffffff, ze snappen ook niks hè. Zijn ze stom verbaasd dat je naar het raam gaat rennen. Zullen we het nog één keer zeggen dan??? Ok, dit keer doe ik het wel: beste baasjes en vrouwtjes, wij zijn slimmer als jullie denken!

ria en syl!! zei

he halfbroer, leuk he dat spelen met de baas. ik begin het geluid van mijn baasjes auto nu ook al te herkennen. hebben we wel voor geoefend; syl kwam dan al claxonerend de straat in gereden maar dat vond de buurt dus toch niet zo prettig (met name 's nachts, haha) dus nu laten we de claxon maar achterwege. see u, denzel!!

Photobucket