Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

zaterdag 11 juli 2009

Tuinsproeiers!

Ik ben gek op alles wat met water te maken heeft zo ook de tuinsproeiers. Dus als mijn baasjes de tuinsproeiers aanzetten dan ... ... ... krijg ik het helemaal warm van binnen, mijn bloed begint sneller te stromen en ... ... ... écht ik kan er niets aan doen hoor, ... ... ... word ik helemaal wild. Ik ga compleet uit mijn dak! Zo blij ben ik dan want wat is nou lekkerder dan een overheerlijke douche als het zoooo heet is dat de mussen van het dak vallen! Er is echter ook een nadeel aan deze vorm van waterpret ... ... ... tis maar een kleintje hoor, ik moet er zo verschrikkelijk van plassen :-)



En mijn vrouwtje kon het weer eens niet laten en heeft er ook nog een filmpje van gemaakt!
Have fun!




Poot,
Diesel


17 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik word erg vrolijk als ik zo naar jou kijk, Diesel.

groetjes Trijnie (en Kyra)

Dorette zei

Die heeft duidelijk plezier!!

Karlijn zei

Die heeft lol voor 10! Hahaha leuk filmpje!

Dan te bedenken dat mijn 2 schijtluizen naar binnen gaan zo gauw hier de sproeier aan gaat!Haahahah

Bowie zei

Gelijk heb je Diesel, watersproeiers staan voor een waterfeestje en daar hoort een waterballet bij!!

Poot Bowie

Ineke zei

Wat een lol kunnen ze daar mee hebben he ... ... heerlijk om ze zo bezig te zien :-)!

Daisy zei

Wat heb jij een plezier daar dat wil ik ook wel mag ik een keer komen spelen?

Vrouwtje heeft namelijk geen sproeiers en onze tuin ... ... Tja daar maak ik geen woorden aan vuil zullen we maar zeggen!

Pootje Daisy

Thelma zei

hahahahaha ... ...

Dat filmpje is echt super ... ...

Nino zei

Hé broer daar word ik ook wel een beetje wild van.....nou misschien dan.....de tuinslang vind ik eng, dus eigenlijk weet ik niet of ik dat leuk ga vinden. Maar, het ziet er wel heel gaaf uit. Dus mocht ik niet bang zijn van dat ding, dan zou ik er ook mee gaan spelen. Maar nu niet, want nu ben ik moe....zusje....Cindy met 10 hondjes....etc....Snappie???
Poot van Nino en ook van je zus Dana. En oh ja, we zagen Bengel ook nog vandaag!
En oh ja, hoe is het nu met jou poot. Kunnen we elkaar een poot geven, of gaat dat nog even niet lukken?

Mieke zei

Dat is leuk speelgoed zo'n watersproeier. En ik weet wel waarom je zo vaak plassen moet.

Cindy en Silva zei

Da's pas pret hebben!!

Sas zei

Wow! Geweldig!!

anita zei

Wat een echte waterrat is Diesel toch. Tja, en dat je van al dat water plassen moet, dat kan ik mij wel voorstellen.
Lieve groetjes van Anita

anita zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jesse en Kiaora zei

Zo diesel...
Wat een pret! Dat gaat hier bij ons niet lukken...Helaas.
Maar wel goed dat je vrouwtje alles heeft gefilmd. Kunnen we toch lekker een beetje mee genieten!

Poot van Jesse en Kiaora

ria en syl zei

waterpret in nuland!! helemaal top!
diesel wat is jouw baasje toch altijd vindingrijk met de bijbehorende liedjes

diesel en baasjes de groetjes en tot ziens

Plutinda zei

Leuke foto's hoor! En gaaf filmje. Heerlijk die verkoeling!

Ferry- Jacqueline zei

Och... een schatje om te zien.
Je hond is gek op water.
Leuke filmpje heb je gemaakt.
Diesel is een prachtig hond.
De kleur vind ik zo mooi om te zien.
Echt chocolade kleur.
Watersproeier vinden honden erg leuk.


Fijne zondag verder.
En eetsmakkelijk voor straks.

Groetjes van Jacqueline & Ferry.

Photobucket