Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

dinsdag 1 september 2009

Frisbee!

Mijn vrouwtje heeft op onze hollidee in Zwitserland leren gooien met een frisbee, zonder hond welliswaar en dat kun je merken ook! Het gaat niet altijd even goed hoor MAAR gelukkig ben ik een goede vanger en komt het meestal wel goed :-) Vooral als we bij opa zijn want daar heb ik een heel weiland helemaal for Me myself and I!

Natuurlijk heeft mijn vrouwtje er weer een filmpje van gemaakt!
(de filmpjes bestaan uit verschillende sessies en zijn dubbel gebruikt dit i.v.m mijn ed)


Nou ik hoop dat jullie het leuk vonden!
DE MAZZEL!

Poot Diesel

18 opmerkingen:

Yvonne zei

Prachtig!!! Wat heeft hij er plezier in, gaaf hoor!!
Hij doet het ook erg goed!

Liefs Yvonne

Anoniem zei

Wat kan je met een frisbee toch een plezier hebben!

Dit had je ongeveer 1,5 jaar geleden niet gedacht nog met Diesel te kunnen doen.

groetjes Trijnie en lebber van Kyra

Kiaora zei

Hey Diesel...
Wat leuk weer eens wat van je te zien en dan nog wel zo'n super leuk filmpje! Wat kun jij dit goed zeg! Kan je vrouwtje mijn vrouwtje geen les geven want mij lijkt dat ook wel wat...hahahaa Zeg maar tegen je vrouwtje dat het een geweldig filmpje is (vooral de slowmotion stukjes) en dat ons vrouwtje is erg blij om te zien dat het zo goed met je gaat...(ze is weer helemaal verliefd zegt ze...Pfff,...leuk hoor! NIET!!!!)
Maar nog heel veel plezier met de frisbee maar dat gaat wel goed komen!
Poot van Kiaora en ook van Jesse en dikke knufjes van mijn vrouwtje

Mieke zei

Wauw Diesel, wat ben jij goed met de frisbee! En je vrouwtje heeft er weer een mooi filmpje van gemaakt :-)

Groeten en poten,
Mieke en Willow

Marijke en Diesel zei

Hoi Diesel,

Wat kun jij goed vangen zeg, KNAP hoor! We hebben trouwens besloten dat onze diesel ook voortaan de cursus verder gaat volgen in Berghem, dus wie weet, komen we elkaar daar tegen!

Groetjes Marijke
en een pootje van Diesel

Dorette zei

Wat doet hij dat goed! Onwijs leuk het filmpje!

Ik was ooit eens op een workshop frisbeeën, mijn hoofd tolde, er waren zoveel verschillende werptechnieken, ik werd er gewoon moe van :-)

Ineke zei

Super filmpje!!
Diesel gaat er helemaal voor!

Thelma zei

Hij vind het écht héél leuk!

Monique zei

Erg leuk het filmpje! Je ziet dat hij er plezier in heeft!

anita zei

Dezelfde frisbee als Tender zie ik wel. Maar wat een kunstenaar ben je Diesel. Super van je hoor, ondanks je ED! Niet forseren hoor, je moet nog even langer mee!!
Dikke knuffel van Anita en Tender

jeanet zei

wat een super leuk filmpje
wat is Diesel mooi als hij zo springt!!
helemaal geweldig!!!!!!

Ingrid (baasje van Nino) zei

Oh jee....ik zie dat mijn reaktie er helemaal niet bij staat. Blijkbaar iets verkeerd gegaan met het opslaan. Nog maar een keerjte dan:-)
Wat geweldig hoe enthousiast Diesel de Frisbee vangt! Zo kun je toch wel erg leuk met hem spelen hoor. Ik weet ook hoe ik met zo'n ding moet gooien, maar ja....mijn hond weet niet dat ie het leuk is om het te vangen :-)

Nino zei

Pfffffff, broer ik word al moe als ik ernaar kijk. Ik ga weer slapen, gaaaaaaaaaaap.

Diesel zei

Jeetje broertje jij bent altijd moe! Pfff ... ... wat een saaie vent!

Poot Diesel

Suzanne zei

Hoi Ingrid,
Ik citeer jou even! Ik weet ook hoe ik met zo'n ding moet gooien, maar ja....mijn hond weet niet dat ie het leuk is om het te vangen :-)

Dit heb ik vaker gehooooord :-)

En meestal komt het op een of andere manier toch altijd weer goed en doet hij het uiteindelijk wel!

Je hebt ook eens tegen mij gezegd dat Nino de clicker eng vond! En moet je nu zien! Hij is razend enthousiast op dat ding!

Dus weet ik héél zeker dat Nino, met behulp van de clicker, het ook leuk vind om een frisbee te vangen!

Groetjes,
Suzanne

Ferry-Jacqueline zei

Echt heel leuk filmpje is het geworden.
Je hond heb wel plezier met Frisbee.
Diesel vind echt geweldig om te spelen.
Diesel kunt wel erg hoog sprigen.
Erg leuk om te zien op filmpje.

Fijne week gewest.

Groetjes van Jacqueline & Ferry.

Linda zei

Leuke foto en leuk filmpje hoor.
Hij heeft er echt lol in. En je kunt goed gooien hoor. Ikke echt niet.
Ik ga binnenkort ook een lesje dogfrisbee doen, maar ik neem Pepper denk ik dan mee.

Nou, tot over 3 weekjes.

Groetjes Linda

ria en syl!! zei

he diesel, vind je het ook zo leuk om met een fisbee te spelen. ik vind het ook zo geweldig, alleen als de frisbee plat op de grond blijft liggen kan ik me echt aan errrrrrggggggerrrrrrrrennnnnnnn!! zie je wel, ik word alweer boos als ik er aan denk. daar gaan mij de haren recht van op de rug staan en dat is dan geen teken van dominantie of onzekerheid, haha!!
groetjes uit het zonnige zuiden,
mr D. washington

ps; ria en syl vonden trouwens dat we qua kop echt wel op elkaar lijken maar ja wat wil je ook met dezelfde paps.

Photobucket