Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

donderdag 8 oktober 2009

Het is weer voorbij ... ...

Helaas aan alles komt een eind ... ... ... de bladeren zijn weer aan het verkleuren en het wordt weer wat kouder buiten. Het is nu weer herfst maar we kunnen terug kijken op een hele mooie en superlange zomer! Een zomer met lekkere lange dagen vol met zwemplezier. Diesel heeft de tijd van zijn leven gehad want zwemmen is en blijft zijn lust en zijn leven! Het hoogtepunt voor hem was 's avonds dan gingen we meestal nog even samen met hem het water in en dat vond hij helemaal het einde!

Groetjes,
Suzanne

9 opmerkingen:

jesse en kiaora zei

Zooooo Diesel! Wat zul jij genoten hebben,zeg! Samen met je baasjes zwemmen...Dat doet ons nou nooit!Jammer dat de zomer weer voorbij is,he?
Maar je kunt wel heeeeeeeeel goed het vrouwtje soppen,hoor! Moet ze ook maar niet steeds onder water gaan. Dan wil jij haar redden en ja,dat eindigt dan in een sop-partij.Maar wij denken dat je wel moe was op een gegeven moment,want je liet je mooi dragen! Dat heb je goed bekeken,Diesel!
Pootjes van Jesse en Kiaora

wendy zei

Jammer dat de zomer weer voorbij is,Diesel. Dan zijn ook je zwempartijtjes samen met de baasjes afgelopen,maar volgende zomer gaat het vrouwtje en je baasje vast wel weer zwemmen met je! Enneh...goede acties heb je Diesel. Heb erg om je moeten lachen...hahaha.
En zeg maar tegen je vrouwtje dat het liedje weer SUPER is...hihiih
Groetjes Wendy

anita zei

Wat een heerlijke waterrat is Diesel zeg! Je zult echter wel last van zijn nagels hebben gehad denk ik. Ik zie hem namelijk zo op je rug klimmen. Ik doe vaak een T-shirt aan als ik met mijn hond zwem, puur tegen de scherpe nagels.
Van het duiken snapte Diesel niet veel haha. Zo is het baasje en het vrouwtje er en zo zijn ze weer verdwenen. Hoe kan dat toch??
Dikke knuffel voor Diesel van Anita en Tender

ria en syl!! zei

er is niets zo leuk als samen met je baasje te kunnen spelen, he!
toch heel sportief van suus dat ze je niet (ook) heeft ondergesopt, haha!! ze is zelfs zo lief voor je dat ze je draagt als je moe bent, ben maar blij met zo'n lieve baasjes.
oh ja, mijn baasjes waren trouwens mee aan het zingen op de muziek (wat volgens hun voor zingen doorgaat dan, het leek meer op het huilen van ....je kent ze wel die andere vierpotige huisdieren die wij niet zo leuk vinden...juist ja katten)
een harde blaf van mij en doe ze de groeten daar,
see u denzel!!

Nino zei

Oooooooooo, is dat zó leuk als het vrouwtje ook gaat zwemmen. Ik heb daar afgelopen zomer een beetje dom bij staan kijken. Zwemmen is voor hondjes, niet voor baasjes....dacht ik.... Nou misschien ga ik het dan volgend jaar ook het water in. Want ik ging pas weer het water in als vrouwtje eruit was. Normaal staat zij toch ook aan de kant als ik in het water ben...ik dacht....wel zo eerlijk :-)
Leuk filmpje broer...en wat heerlijk dat je gedragen wordt!

Ingrid (baasje van Nino) zei

Ja, zoals Nino al zei...hij ging steeds naar de kant als ik het water in ging. Dan stond ie daar een beetje dom te kijken :-)
Maar het zwemmen met Diesel is wel heel gezellig geweest zeg! Dat koppie als je zelf onder water ging...haha. Alleen zou ik er nog niet vanuit gaan dat ie je van de verdrinkingsdood komt redden, hahahaha. Hij is dan misschien toch net even te laat ;-)

Jacqueline- Ferry zei

Leuk dat filmpje is het geworden.
Diesel heeft wel naar zin gehad.
Heerlijk met de hond zwemmen.
Echt geweldig om te zien.
Oeps jou hoofd ging eronder.
Ik moet wel om lachen hoor.

Fijne dinsdag.

Groetjes van Jacqueline & Ferry.

Linda zei

Wat een ontzettend leuk filmpje. Heerlijk dat zwemmen. Bij ons kan dat helaas nergens in de buurt. Wij moeten 3 kwartier rijden voor een strand waar de honden ook mogen zwemmen. Dus mijn honden verkiezen lieven het najaar en de lente, want dan mogen we weer naar Bussloo. Voor hun is nu het zwemseizoen weer geopend! Nou Diesel, droom maar lekker over de volgende zomer...

Yvonne zei

Wat geweldig!!! Genieten dit!
Wat een ontzettende waterrat is Diesel zeg. En wat is het daar heerlijk rustig, lekker van elkaar genieten... Toch jammer dat het weer herfst is.. Volgend jaar weer:)

Groetjes Yvonne

Photobucket