Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

woensdag 23 december 2009

Een witte wondere wereld die sneeuw heet!

Vorige week werd ik wakker en wat zien ik!!! Sneeuw héél véél sneeuw zelfs! Whoepie het is nu echt winter geworden! Mijn vrouwtje heeft meteen Wendy opgebeld en we zijn met haar en haar hondjes naar de bossen van Schijndel en Nuland geweest! Natuurlijk moesten wij weer aan de bak en hebben onze vrouwtjes weer heel veel foto's gemaakt! Wij zijn zelfs gebombardeerd tot Holland's Next (Snow) Models! Jaha wij mogen er best wezen hoor, al zeg ik het zelf :-)

Jesse & Kiaora

We zijn natuurlijk niet alleen in Nuland & Schijndel geweest hé. Ik ben vorige week voor de eerste keer mee naar de Herperduinen geweest samen met zwarte Labradorvriend Diesel en wat ik daar zag?? Ik moest goed kijken hoor want ik dacht eerst dat het andere hondjes waren maar toen ik dichterbij kwam zag ik dat daar koeien en paarden losliepen! Nou dat was natuurlijk kaasje voor mij! Ha ha! Ik moet wel zeggen dat ik me netjes gedragen heb. Ik ben maar één keer achter de koeien aangegaan, al moest ik me wel érg in houden om dat niet te doen want eerlijk is eerlijk welke hond vindt het niet leuk om achter de koeien aan te gaan? Ik ken er geen hoor ;-)









Tot slot nog een filmpje!

Ik zou zeggen geniet ervan, het is de laatste dit jaar!

See you!

Diesel

12 opmerkingen:

Unknown zei

Spetterend leuk filmpje.
Als ik jou zo zie rennen Diesel, dan moet toch iedere keer weer denken aan kerst 2 jaar geleden. Toen zag het er nog niet naar uit dat je zo zou revalideren, maar je bent er weer helemaal!!!!
KLASSE !!

Groetjes van Trijnie en lebber van Kyra

Ingrid en Hans zei

Ja, het zijn prachtige plaatjes met die sneeuw en dankbaar filmwerk :-)
Wij wensen jullie ook heel fijne feestdagen en wie weet wat voor filmpjes we volgend jaar weer op de logjes kunnen zetten!
Groetjes van ons en een poot van Nino!

Margré zei

Hoi Diesel

Wat heb jij lekker genoten van de sneeuw
Als ik jou zo zie rennen word ik zelf al moe
Geniet lekker van de feestdagen met je vrouwtje en baasje
Wij wensen jullie prettige kerstdagen en een super 2010

Groetjes Margré en Aad en Faith en Hope

karlijn zei

wat een leuk filmpje lekker met je vriendjes rennen in de sneeuw
leuk hoor

Wendy,Jesse en Kiaora zei

Hey Suzanne
Wat een super-de-super-de super leuk filmpje is het geworden en het muziekje...TOP!!!
Wat is dat toch steeds weer genieten...wandelen in de sneeuw,"goei buurt" en hondjes die plezier hebben...
En dan dat rennen op en af de heuvel...Geweldig leuk om te zien.Zag zelfs dat wij ook in beeld zijn..(fijn! hihihi)
En Diesel,wel oppaassen bij die schotse hooglanders,hoor! Voor dat paardje hoef je zo te zien niet bang te zijn.Hahaha.
Maar als je nog eens naar herperduinen gaat...wij zijn van de partij!
Jullie ook de beste wensen en tot het nieuwe jaar...hopelijk weer met veel wandelplezier...
Groetjes Wendy,Jesse en Kiaora...

Diesel zei

Hoi Diesel,

Erg leuk filmpje, en ook erg leuke foto's weer. Wel jammer he, dat de sneeuw nu weer bijna weg is, ik vond het wel erg leuk, lekker ravotten in de sneeuw.

Jij ook fijne kerstdagen..

Knuf en poot van Diesel

Anoniem zei

Wat een leuke filmpje en dito foto's. Het is boffen met zoveel sneeuw! Ik wens jullie fijne dagen en een goed begin in 2010.

Groeten en poten Mieke en Willow.

Marjo zei

Leuke foto's ... ... ik dacht bij de laatste foto, wat zit die rechter hond raar, maar toen ik beter keek zag ik dat jij het bent! (tenminste dat neem ik aan)OEPS!! Mooie foto!!

Heerlijk hé Herperduin, zijn er begin dit jaar nog geweest!

Fijne feestdagen!

Toos zei

Wat een heerlijke foto's en filmpje van die kanjer van je!!

Prettige feestdagen!

Anoniem zei

Wat een super filmpje, ik heb genoten van het plezier van Diesel, echt helemaal geweldig!
Geef die kanjer een dikke knufff en gefeliciteerd met jullie eerste plaats op het retrieverforum!!!
Dik verdiend!

Groetjes Marion en Thomas

Anoniem zei

Dit is genieten...dit is zo leuk.
Een goede jaarwisseling Suzanne.
Groetjes Tilly en een poot van Gina & Akka

Astrid zei

Wat een ontzettend leuke foto's! En jeetje wat een pak sneeuw is er bij jullie gevallen zeg!

Photobucket