Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

dinsdag 29 december 2009

De mooiste retriever van het jaar 2009 is geworden ... ...


It's me,
Diesel!

Vorig jaar was ik op het ChoclatGoldies forum al uitgeroepen tot de mooiste retriever van het jaar 2008. Dat vond ik natuurlijk al keigaaf! Maar nu ben ik ook nog eens de mooiste retriever van het jaar 2009 geworden!


Mijn vrouwtje had een foto ingestuurd op het ChoclatGoldies forum en we hebben maar liefst gewonnen met 46 stemmen!

Iedereen die op mij gestemd heeft, bedankt!

Het leuke hiervan is dat er ook nog een prijs aan verbonden zit en ik herinner me dat het vorig jaar héél veel lekkers heeft opgeleverd ... ... ... dus hou ik vanaf morgen onze postbode maar eens goed in de gaten :-)


En, ben ik een lekker ding of niet?
Mooiste retriever van het jaar 2009


Prettige  jaarwisseling!
En blaffers uitkijken voor de knallers hé.


Diesel

17 opmerkingen:

Mieke zei

Suzanne van harte gefeliciteerd, het is ook een geweldige foto!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd jullie tweetjes, SUPER!

Het is écht een foto voor op een kalender, voor de maand december b.v.

Groetjes,
Jasper

Marjo zei

Van harte, het is een prachtige foto van zijn mooie koppie!

Prettige jaarwisseling!
Marjo

Astrid zei

Gefeliciteerd Suzanne en Diesel! Prachtige foto!

TJ zei

Super mooie foto van Diesel. Gefeliciteerd Suzanne, klasse foto!!

Thelma zei

Een heel terechte winnaar ...

Gefeliciteerd hoor!

Ingrid zei

Hé die foto ken ik ergens van :-) Waar gaan we in 2010 naartoe om de titel voor 2010 ook binnen te slepen??? Haha.

Nino zei

Hé broer, kun je nog wel normaal lopen nu??? Je hebt vast sterallures nu. Van harte gefeliciblaf hoor!!!!

Marijke zei

Van harte gefeliciteerd, SUPER..
En het is ook een prachtige foto :)

Groetjes Marijke en Diesel

Karin zei

Het is een mooie foto en wat is het toch een knappe hond! Terecht labje van het jaar 2009!

Wendy,Jesse,Kiaora zei

Ach Diesel...je bent gewoon een knapperd! Van harte gefeliciteerd met deze mooie foto en het winnen van de wedstrijd! We zijn benieuwd wat je gaat krijgen...mss deze keer wel iets om mee te spelen. Maar ehhhhh...als je weer zoveel krijgt om te snoepen,komen we je wel helpen,hoor! Oeps...ons vrouwtje roept dat je het maar mooi allemaal zelf op moet eten...Nou,oke...ook goed! Gefeliciflabberd en goed die postbode in de gaten houden,hoor!
Lebbers van Kiaora....

Margré zei

Van harte gefeliciteerd meid het is een super foto van Diesel!

Astrid zei

Wat heeft Diesel toch een lekker koppie! Inderdaad zoals karin al schreef terecht dat hij knapperd van 2009 is geworden!

Anoniem zei

Wat geweldig dat je gewonnen hebt, ook het baasje gefeliciteerd je hebt het verdiend !!. Jullie zijn een mooi team. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, hopenlijk gaat alles ook dit jaar weer goed

Groetjes bert en Mary

anita zei

Je hebt dan ook een prachtfoto van Diesel opgestuurd Suzanne!
Bij deze nog gefeliciteerd met de gewonnen prijs. En wat betreft het lekkers wat daar bij hoort, dat komt vast allemaal wel op.
Bij deze wil ik jullie meteen een heel gelukkig en gezond 2010 toewensen!
Lieve groeten van Anita en een dikke knuffel van Tender

Ferry-Jacqueline zei

Van harte gefeliciteerd!

Echt geweldig gedaan.
Diesel staat heel mooi op de foto.
Hij is ook hele mooie hond.
Geef maar dikke knuffel van ons.

Fijne week gewenst.
Geniet maar met je hond!!

Groetjes van Jacqueline & Ferry.

ria en sylvester zei

he grote halfbroer van me, wat hoor ik nu weer; ben je de mooiste van het land, je lijkt zeker veel op mij dan (haha!!)
maar effe zonder gekheid, we hadden ook niets anders van je verwacht dan wederom een eerste plaats.
een geweldige foto van een geweldig uitstapje.
veel blafs en tot snuffels, denzel en baasjes

Photobucket