Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

vrijdag 22 januari 2010

Een foto uit de oude doos ... ... ...

Een tijdje geleden waren we bij mijn vader de zolder aan het opruimen en kijk eens wat ik vond? Een hele oude foto van mij met mijn witte Herder Deejay, deze honden waren toen nog niet erkend door de Raad van Beheer en stonden destijds bekend als de Amerikaanse Canadeese Witte Herder. Deejay had halflang stockhaar en was spier maar dan ook spierwit met een zeer goed pigment. Samen liepen wij alle shows af, en ze was al op zeer jonge leeftijd babykampioen daarna volgde de titel jongste en jeugdkampioen. Door privĂ© omstandigheden moesten wij helaas stoppen met het lopen van shows maar deze foto wilde ik jullie niet onthouden.


Groetjes,
Suzanne

12 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een geweldige foto en wat zul je blij zijn geweest toen je deze foto vond! Ik vind het ook heel leuk om Deejay nu ook eens gezien te hebben :-)

Anne zei

Wat een leuke foto Suzanne! En wat een prachtige hond!

Thelma zei

geweldige hond
maar ... ... wat was jij een knappe meid! ha ha ha ha ha

Nu nog hoor ... ...

TJ zei

Thelma zei:
Geweldige hond
maar ... ... ...

Wat was jij een knappe meid! ha ha ha ha ha nu nog hoor ... ...

EN NOG STEEDS hoor, Suzanne :-)

Groetjes Trijnie
en een poot van Kyra

Suzanne zei

Hoi Ingrid,
Ik was superblij toen ik deze foto vond want Deejay, was van de 6 honden die we hadden echt mijn favoriete hond hoor :-)

margré zei

Wat een super leuke foto! Een prachtige hond om te zien hoor! Wat leuk dat je zulke goede resultaten hebt behaald met Deejee!

Yvonne zei

Wat een prachtige hond! Ik heb een zwak voor witte herders!

Leuk hoor zo'n oude foto ... ... Haalt weer herinneringen op. Geweldige succes heb je met haar gehaald zo te lezen!

anita zei

Een hele leuke foto Suzanne!!
En ze zeggen wel eens zo baas-zo hond! Nou dat gaat helemaal op bij jullie twee. Jullie zijn beiden twee knappe persoonlijkheden!!

Marijke zei

Wat een mooie foto.
En wat een mooie hond, ik heb je er al vaak over horen vertellen. Maar hij is echt ontzettend mooi!!

Suzanne zei

Hoi Marijke,
Het is toch echt een zij hoor ;-)

Anoniem zei

Leuke foto! De trots straalt van je gezicht!

Groetjes,
Ingrid

wendy zei

Hey Suzanne

Mooie hond,hoor! En wat een resultaten haalde je met haar...
Hoop voor je dat nog meer foto's tegen komt uit die tijd....
(maar Diesel,voor ons blijf je toch de mooiste hoor!hihihi,of knapste,net wat jij wil)

Groetjes Wendy,Jesse en Kiaora

Photobucket