Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

zaterdag 21 juni 2008

Examen stress!

Morgen is het zover dan hebben wij ons EG examen!

Jeeeetje, als ik er alleen al aan denk dan ... ... ... gieren de zenuwen door mijn keel, mijn hart bonkt zich een slag in het rondte en begin ik over mijn hele lijf te shaken! "zucht" Ook krijg ik al dagen, geen hap door mijn keel maar gek genoeg breng ik opeens veel meer tijd door op de plee! Ik ben zo ontzettend zenuwachtig!!! Jee, wat erg zo'n examen, ik zal blij zijn als het achter de rug is! Gelukkig hebben we vanavond een feestje, een beetje afleiding is natuurlijk nooit weg! :-)
Als je mijn andere logje ook hebt gelezen dan weet je nu ook dat Diesel zijn oefeningen perfect uit kan voeren. Op zijn proefexamen was hij geslaagd. Je denkt nu, vast en zeker, waarom maakt zij zich nu zo druk? Nou om héél eerlijk te zijn maak ik me druk om het volgende:
Als Diesel vind dat hij té lang moet wachten dan gaat hij een rel schoppen! Hij begint me uit te dagen en blaft tegen me aan als een idioot! Nu denk je natuurlijk, is dat alles? Was het maar waar! Nee het kan namelijk véél erger! Als blaffen geen zin heeft dan grijpt hij naar de riem en begint doodleuk een trekspelletje! Zie je het voor je? Alle ogen zijn dan op jou gericht en jij staat daar met een rooie kop van kwaadheid en probeert rustig tot 10 te tellen, als dat nog lukt dan.
Ohhhhhh ik heb nog veel meer scenario's bedacht voor morgen! Ik droom er zelfs van 's nachts! Clementine, mijn trainster zegt: Suzanne, als jij bang bent dat hij zulk gedrag gaat vertonen dan gaat hij dat ook vertonen, hij voelt dat aan! Denk maar gewoon dat hij het niet gaat doen! Nou, dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan vind je niet? Ik sta in elk geval nergens meer van te kijken! Het zou namelijk écht iets voor Diesel zijn. Is het dan zo gek dat ik me afvraag, wat gaan we morgen doen?
Zakken ... ... ... ... of slagen?

9 opmerkingen:

Anoniem zei

SLAGEN!!!!!!!!!!!!! Je gaat slagen hoor, écht waar!!!!!!
Nog een paar uurtjes en dan sta je op het veld met een voorbeeldige Diesel. Nino zal trots worden op jou én zijn broer. Morgen geen tijd voor grappen en grollen, slagen gaan jullie hoor!
Ik denk aan je, want alles wij jij vertelt, dat heb ik ook met de examens van Nino. Het probleem is dat je er zelf geen grip op hebt, je wilt het goed doen, maar als de hond geen zin heeft dan wordt het niks. En tja...dat maakt ons KEI zenuwachtig :-)
Succes morgen, wij duimen en Nino kruist zijn poten voor jeullie

Anoniem zei

He Suzanne... het is hobby hoor!!
en als jij zo nerveus doet dan haald hij het idd niet. Je brengt je gevoelens over op je doggie!

Maar ach weet je, en dat is meestal zo, het is toch een andere situatie en de honden gedragen zich dan altijd voorbeeldig!
Dus met andere woorden........
JIJ GAAT HET HALEN!!!!

Anoniem zei

Ik ga zeker voor je duimen,.....
Probeer adem te blijven halen, diepe zucht, tot tien tellen en hopelijk komt de rust over je heen.

Heel veel sterkte en zeker suc6 morgen meis.

Anoniem zei

Hé Diesel en vrouwtje we zullen voor jullie duimen, heb er alle vertrouwen in.

Lebber kenya

Anoniem zei

Wat Diesel soms doet en waar je ook voor bang bent dat hij het misschien gaat doen heb ik al met Willow beleefd. Dat was het 2e examen waar we voor gezakt zijn. Moesten we tussendoor ook zolang wachten en ging dame ook rotzooien. Met het gevoel dat ik steeds meer in de stress schoot en Willow op een gegeven moment dacht doe lekker niets meer en verstierde alle oefeningen zo ongeveer.

Maar ik hoop dat het voor jou beter gaat, wil je dan ook heel veel succes wensen voor morgen.

Enne laat Diesel je er niet onder krijgen.

Anoniem zei

Kop op meid je proefexamen heb je gehaald dus je weet dat jullie het kunnen! Hou je daar aan vast en laat alle andere gedachten los. Je kan het en diesel ook!
Veel succes morgen.

Anoniem zei

Succes morgen, Suzanne.
En Diesel .... ga je netjes gedragen!!! Ik wil geen klachten over je horen hoor!!!

Anoniem zei

Zeg Suzanne,

Je hebt er hard voor getraind! Beide proefexamens zijn goed gegaan dus morgen gaat het ook gewoon goed!

Heb vertrouwen in jezelf en in Diesel! Hij kan het, dat heeft hij laten zien. Dus zet 'em op en alles komt vast goed!

En zenuwen... dat hoort er toch gewoon bij? (makkelijk praten, he?)
Nee, heeeeeeel veel succes morgen en ben benieuwd. Zal heel hard duimen. (niet dat jullie het nodig hebben, hoor!)

Anoniem zei

Ik had met een examen altijd zoiets van, je leven hangt er niet vanaf, als we maar plezier hebben. En dan deed Reza het als een speer zeg.

Tuurlijk doe je je best en hoop je dat je slaagt, maar het blijven dieren die ineens de kop in de wind kunnen gooien. En hun zakken, niet jij hahahahaah. zo dacht ik altijd. dat maakte het al een stuk ontspannender.

Suc6 morgen, en het gaat vast lukken.

Photobucket