Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

maandag 30 juni 2008

De mooiste Retriever van de maand juni

Op 26 oktober 2007 ben ik lid geworden van het ChoclatGoldies forum Het is een gratis retriever forum voor en door mensen die in het bezit zijn van een retriever. Het forum heeft ook een eigen website. (klik op de link om op deze site te komen). Ik zou zeggen neem er eens een kijkje, misschien is het ook wel wat voor jou.
Voor leden van het forum hebben ze sinds kort een nieuwe wedstrijd! DE MOOISTE RETRIEVER VAN DE MAAND! Aan het einde van het jaar worden alle maand winnaars op een hoop gegooid en strijden om de titel DE MOOISTE RETRIEVER VAN HET JAAR 2008!

Diesel is de mooiste retriever van de maand juni!
Iedereen bedankt voor jullie stemmen!

Groetjes,
Suzanne

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wat is het toch een droppie......
met recht heb je gewonnen hoor!!!

Anoniem zei

Ach, gelukkig heb ik niet meegedaan broer. Want dan had je natuurlijk geen schijn van kans gemaakt ;-)
Maar ik moet toegeven, je staat er wel heel schattig op hoor. Je hebt goed je best gedaan :-)

Anoniem zei

Hé verwaande broer van me!
Als jij denkt dat jij knapper bent dan mij dan stuur jij toch een foto in voor de maand juli???

Poot Diesel

Photobucket