Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

zondag 1 juni 2008

Als vanouds, weer samen!

Heel vroeger ging het er zo aan toe.
Samen met Nino lachen om onze eigen getapte moppen!

Toen we iets ouder waren zagen we elkaar ook nog steeds.
Hier zijn we samen een weekendje in Noordwijk!

Photobucket

Ik was vanmorgen al vroeg naar school geweest en na een paar uur "verplichte"rust gingen we naar het bos. En wie jumpt daar uit een auto? Na bijna 11 maanden! Mijn broer Ninooooooo! We zijn niet zo heel lang samen geweest maar 't was weer als vanouds! Gezellig! Mijn dag kon in elk geval niet meer stuk! Omdat het zo goed ging mag ik nu vaker mijn broertje zien, gaaf hé!

Samen rennen!



Samen op 'n houtje bijten!

Samen moppen tappen!

Wat zijn we knap hé!

Diesel

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat hadden we een lol hè. Ik wist niet wat ik rook toen ik de auto uit sprong! Eindelijk weer moppen tappen :-)
Nou heb ik die moppen van je toch zó goed onthouden en ik heb ze allemaal ook aan zusje Dana verteld. Maar Dana snapt ze niet, pfffff meiden...
Een andere keer neem ik Dana ook mee, of kom je hier maar eens in ons zwemdomein. Misschien dat ze er wel om kan lachen als jij ze vertelt.
Het was weer gezellig broer!

Anoniem zei

Geweldig om te zien die twee broers...

Anoniem zei

Heel leuk om te zien en mooie foto's van de 2 broertjes.

Groetjes,
Astrid en Coldy

Anoniem zei

Mooie foto's, en ondanks dat ze beide een andere kleur hebben lijken ze wel op elkaar!

Anoniem zei

Duidelijk te zien dat ze broers zijn!

Anoniem zei

Geweldig dat je de broederliefde is stand houd. Prachtige foto's, en ze lijken wel degelijk op elkaar.

Anoniem zei

Wat super lief, die foto's!

Anoniem zei

Super leuk en wat lijken ze op elkaar die gaan elkaar nog wel eens zien, denk ik!

gr ineke

Anoniem zei

Wat een leuke foto's!!!!!!!
En dan die pup foto's.... smelt smelt.

Leuk hoor dat het spelen samen weer kan.... Maakt alles toch wel veel makkelijker.

Anoniem zei

met al die reacties van mede forumbezoekers, konden wij niet achterblijven, haha!!

wat leuk om de twee broertjes weer samen bezig te zien. wat een prachtig stel samen!!

groetjes ria en sylvester

Photobucket