Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

maandag 21 juli 2008

Diesel op controle bij Dorit Aharon

Vandaag ben ik met Diesel naar Drs. D.C. Aharon geweest. Dit is een orthomanuele dierenarts. We hadden een afspraak om 13:45 uur. En wij zijn blij!
Als eerste hebben we Diesel weer gewogen, hij weegt nog steeds 31.25 kg en dat is goed. Hij is niet zwaarder geworden na zijn rustperiode. Mevr. Aharon heeft alles weer nagelopen en datgene wat ze de vorige keer gekraakt heeft zat nog goed op zijn plek. Hij heeft nog wel een kleine verdikking in zijn linker elleboog maar veel minder dan de vorige keer. Hij gaat dus weer vooruit!
Omdat Diesel één week bij zijn vaste oppas is raadde mevr. Aharon aan om hem alleen aan de riem uit te laten (5x daags 20 minuten) Na deze week moet ik dan met haar bellen om te kijken hoe het gegaan is. We gaan het nu proberen zonder medicijnen omdat Diesel op het moment geen pijn heeft. Na deze week bij de oppas mag ik zelf weer iets meer proberen. Ik moet veel met hem gaan zwemmen (niet te lang) en hem 1x daags los laten lopen. Na deze week neem ik dan weer contact op met mevr. Aharon en als alles goed is mogen we dan het wandelen weer gaan opbouwen. We hebben wel weer een vervolgafspraak gemaakt en deze is op 27 oktober 2008. Ik vindt het hartstikke fijn om af en toe op controle te gaan bij mevr. Aharon. Zo kunnen we Diesel tenminste goed in de gaten houden.


Het gaat gelukkig weer de goede kant op Diesel!
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes,
Suzanne

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou, het klinkt allemaal best wel hoopvol zo. Fijn dat alles nog op zijn plek zit dat de vorige keer gekraakt is!
Na je vakantie weer rustig opbouwen en dan komen hopelijk de goede tijden er weer aan. Een afspraak in oktober klinkt toch ook goed, anders had je al veel eerder moeten komen.
Ik hoop dat het nu alleen nog maar vooruit gaat en dat je straks weer lekker kunt genieten van Diesel!
Groetjes van ons allemaal!

Photobucket