Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

woensdag 15 oktober 2008

Dubbel feest!

Yahooooo! Ben ik weer!

In het vorige logje vertelde mijn vrouwtje dat mijn elleboogjes weer helemaal oké zijn, tenminste voor nu dan hé. Helemaal beter kan ik niet worden maar als het zo blijft zoals het nu al zo'n 2 weken is dan hoor je mij niet klagen hoor! Ik heb geen medicijnen meer, het vocht is weg tussen mijn gewrichten dus wat wil ik nog meer! Nou genieten! En dat doe ik, met volle teugen!

Mijn baasjes hadden iets te vieren (ze waren 13 oktober, 1 jaar getrouwd) maar nu hadden we dus dubbel feest en dat hebben we gevierd in Noordwijk! Je hebt daar die hele grote zandbak en heel veel water met hele hogen golven. Die golven die vind ik helemaal te gek! Als klap op de vuurpijl zijn we niet 1 dag naar zee geweest. Nee, we zijn er 3 hele dagen geweest! Ik mocht alleen maar leuke dingen doen van mijn baasjes en alles mocht. Dus je begrijpt wel dat ik het er eens lekker van genomen heb! Ik heb er in elk geval dé tijd van mijn leven gehad. Ik mocht rennen, graven, heb heerlijk gezwommen. Mijn baasjes hebben zelfs het ontbijt op de kamer laten bezorgen en ik mocht meegenieten van al dat lekkers! Mijn vrouwtje kon het weer eens niet laten en had weer heel veel foto's gemaakt. Van de mooiste foto's heeft ze een diavoorstelling gemaakt met natuurlijk een lekker stukske muziek! Veel plezier met kijken!



Laterrrrrrrrrr Diesel

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke foto's! Geweldig daar in Noordwijk. Gefeliciteerd met je 1 jarige huwelijk!

En wat fijn dat het zo super gaat met Diesel! Heeft hij na die 3 dagen strand nog last gehad van stijfheid of mank lopen? Zo niet, dan is hij gewoon echt weer beter. En dan weet je dat hij verder ook wel weer tegen een stootje kan.
Heerlijk gevoel is dat, want ik ken het ook precies :-)

Anoniem zei

Dat was zeker dolle pret voor jou diesel ...

De foto,s zijn ook wel erg leuk geworden.

Anoniem zei

Heerlijke foto's

Eindelijk voor hem ook het "betere lab" gevoel!

Was vast genieten voor baasjes en hond.

Anoniem zei

Heerlijk dat was genieten! Hele mooie foto's!

Groetjes,
Yvonne

Anoniem zei

Leuke strandfoto's, het plezier straalt er van af!

Anoniem zei

Super Diesel. Lekker genieten!

Maar niet gaan overdrijven hoor! Je poot blijft altijd een zwak punt.

Maar je hebt heerlijk kunnen rennen, zwemmen en graven in die grote zandbak!

En? Ga je nog een keer?

Groetjes,
Trijnie

Anoniem zei

Hey die Diesel
Wat heb jij heerlijk mogen genieten daar in die grote zandbak...Wij zijn JALOURS!!!!Wat heerlijk dat je dat toch allemaal weer mag doen...En ik weet zeker dat jij je baasjes het mooiste kado heb gegeven wat zij zich konden wensen op hun eerste trouwdag..Dat jij weer gezond verklaard bent! (ook al blijft het opletten) Kun je eindelijk weer lekker de dingen doen die een labrador moet doen.Rennen spelen graven en zwemmen...Super heb je dat gedaan Diesel.
Zeg eh...maar waaraan heb jij dat heerlijke ontbijt op bed verdiend??? Dat willen wij ook!Toch ons vrouwtje maar eens lief aan kijken.Maar we hebben weer genoten van de foto's! En ons vrouwtje maar "wat een lekker ding is het toch". Jaha..hallo...wij zitten naast je hoor! (hihihi)
Pootje van Jesse en Kiaora en een dikke knuf van ons vrouwtje...

Anoniem zei

Je zal het geweldig naar je zin hebben gehad zo te zien aan de foto's. Vind de foto's en het filmpje erg leuk!

Heb jij ook ontbijt bij je slaapplek gehad? Of hebben alleen baasje en vrouwtje zo'n luxe ontbijt gehad?

Groetjes, Martje en Lady.

Anoniem zei

Ik heb het super naar mijn zin gehad daaro in Noordwijk!

En ja, ik heb de restjes van het ontbijt gekregen van mijn baasjes. Het was om te smullen! Zoooo lekkerrrr!!!

Poot Diesel

Anoniem zei

Nou, broer ik heb weer erg van je genoten, maar zullen we afspreken dat we de volgende keer samen naar de zandbak gaan? Ik wil ook wel zo'n diavoorstelling hebben, en zo'n ontbijt op bed en zo'n slaapbank en zo'n bal uit die waterbak halen (hoewel...)
Deal broer???

Anoniem zei

Nogmaals gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwelijk!!
Het plezier straalt van de foto's af. Wat kwam de mededeling op een goed moement hè. Met een gezonde hond naar zee, wat is er nou toch leuker?
Er zitten erg mooie foto's bij hoor!

Anoniem zei

Hé broertje!
Oké wij gaan samen een weekendje naar Noordwijk. Lijkt me erg gezellig maar dan moet je wel leuk met me meedoen hoor. Je gaat er niet staan snuffelen bij de een of andere vuilnisbak! DEAL??

Waneer gaan we een hotelletje boeken?

Anoniem zei

Hé heb je mijn reaktie eraf gegooid broer? Ik had gisteren toch een antwoord geschreven... Nou nog maar een keer dan.
Ja, we gaan een hotelletje boeken samen. Eeeeh, gaan de baasjes dan ook mee??? Ik kan niet garanderen dat ik niet ff bij een vuilnisbak ga snuffelen hoor, maar ik zal mijn best doen om met je te gaan spelen.
Zou het lekker weer zijn in het laatste weekend van November of eerste weekend van december??? Ik heb een hekel aan regen hoor, dus ik kom alleen als het droog is!

Anoniem zei

Natuurlijk niet broertje! Waarom zou ik een berichtje van jou verwijderen?

Zekers gaan de baasjes ook mee! Hoe komen wij anders in het hotel?

Ik weet alleen nog niet waneer we gaan broertje. Ik kan echt nog niets afspreken met je. Ik hoorde dat mijn baasjes het erg druk krijgen in november en december iets met een fusie dus ... ... ... Ik hou je op de hoogte! DEAL???

Poot Diesel

Anoniem zei

Ok, dan slaap ik nu weer even verder.... Ik ben zooooo moe, er zijn hier kindjes in huis! Van vrouwtje mag ik altijd lekker blijven slapen, maar die kindjes gaan me steeds knuffelen :-/
Die ene gaat zelfs in mijn mandje zitten....wat moet ik daar nou weer mee?

Anoniem zei

lieve suzanne, zo te zien was noordwijk een groot succes en hebben jullie het erg naar je zin gehad. volgens ons heeft noordwijk ook wel een bijzonder plekje in jullie hart want iedere keer als jullie daar zijn geweest spat de warmte en liefde van het scherm af. zoals hierboven reeds gezegd konden jullie voor je 1 jarige huwelijksdag geen mooier cadeau krijgen dan een goede gezondheid van diesel.
groetjes ria en syl en een dikke knuf van denzel

Photobucket