Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

zaterdag 18 april 2009

Op halfjaarlijkse controle bij Dorit Aharon

Vandaag was het dan weer zover, ik mocht weer op controle bij Dorit Aharon! Je weet wel dat is mijn orhomanuele dierenarts uit Noorden! Na wat heen en weer gelopen te hebben zei Dorit dat ik perfect liep en ze vroeg aan mijn vrouwtje hoe het met mij ging! Daarna mocht ik op de weegschaal gaan zitten. De weegschaal gaf 32.45 kg aan en dat was precies goed. Ik ben dus niet te zwaar!
Toen mee naar binnen en daar kreeg ik een overheerlijk koekie en ben ik daarna heerlijk gemasseerd en gekraakt. Niet in mijn elleboog hoor die waren nog perfect in orde! Dorit zei tegen mijn vrouwtje dat ik een wonderhond ben. Dit komt omdat ik arthrose heb in mijn elleboog en hoe ouder je wordt hoe meer last je daarvan kunt krijgen maar bij mij is dat gelukkig nog steeds niet het geval!
Omdat ik binnenkort op hollie dee naar Zwitserland ga heeft mijn vrouwtje nog enkele tips meegekregen. Als mij daar wat gebeurt mag mijn vrouwtje Dorit bellen en maakt zij een afspraak voor mij met een orthopeed in Zwitserland. Gelukkig nu is mijn vrouwtje ook weer gerustgesteld. Ik hoorde ook dat ik daar macroni mag gaan eten. Dit schijnt heel erg goed te zijn voor mijn spieren en ik krijg er weer extra energie van. Nou dat wordt dus smullen daar! Ik kijk er nu al naar uit! Tja je bent een Labrador of je bent het niet, toch? Gelukkig ben ik nog steeds "gezond" en ga ik met volle teugen genieten van mijn vakantie in Zwitserland!


Poot Diesel

4 opmerkingen:

Kiaora zei

Nou Diesel...Geweldig nieuws heb jij gekregen,zeg! Dus we kunnen met een gerust hart gaan spelen en rennen met zij drieën...(die vrouwtjes beppen wel samen)
En wat lekker...macaroni...dat lusten wij ook wel,maar krijgen we dat???Nee,hoor! Pfff...ik denk dat ik stiekem weg loop naar jullie toe,hoor!(zet jij de deur vast open???)
In ieder geval alvast een hele fijne vacantie met je broer en jullie twee vrouwtjes en hopelijk heeft jou vrouwtje die ortho-dinges in Zwitserland helemaal niet nodig....
Dikke lebber van Kiaora en ook één van Jesse en een knuf van ons vrouwtje....

Nino zei

Mooi zo, dan kunnen we lekker keten in swisseland!!!!!!!!

ria en syl!! zei

een en al goed nieuws hier op je block, wat kan het leven (dan) toch mooi zijn. geniet er allemaal in huize snoek goed van, het is jullie van harte gegund.
en voor de zwitserland-gangers; een fijne vakantie en kom goed weer thuis. groetjes ria, syl en uiteraard een high-five van mr. washington

anita zei

Wat fijn dat het zo goed met je ellboog gaat Diesel. Er wordt alles aan gedaan om jou een gezond leven te geven merk ik wel.
En dan dat heerlijke vooruitzicht van Zwitserland.......bofkont!!

Photobucket