Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

woensdag 22 augustus 2007

Mijn eerste Hollie Dee!

Zo de Hollie Dee zit er weer op! Ik was met mijn baasjes in Egmond aan Zee. Jeetje wat is dat ver. Maar goed, wij zijn met 2 auto's gegaan want de kids hadden zoveel speelgoed mee genomen. Het baasje heeft nog wel zo'n grote auto maar door al die troep kon ik er echt niet meer bij! Ik neem toch ook niet zo veel mee! Eigenlijk vond ik dat helemaal niet erg want ik mocht lekker met het vrouwtje meerijden in de cabrio. Ik heb lekker voorin gezeten en het weer zat mee dus 't vrouwtje had het dakkie open gedaan. Lekker windje door m'n haar. Wie doet je wat! Heerlijk! Ik had wel een hoop bekijks zeg op die hele grote, brede zwarte weg.

Eenmaal aangekomen op camping de Woudhoeve heb ik eerst lekker liggen pitten! Ik was zooooooo moe van dat hele eind rijden. Daarna zijn we de boel eens lekker wezen verkennen en wat denk je? Ik moest vast aan de riem, belachelijk hé! Thuis hoef ik dat helemaal niet (nou ja soms) maar daar moest het heel vaak. Nou en in Egmond mocht ik ook al het strand niet op! Alleen 's ochtends en 's avonds, nou dat snap ik dus niet hé. Maar het vrouwtje had van het baasje van mijn broertje Nino gehoord dat het in IJmuiden wel mocht dus wij daarheen met de hele familie en dat was gaaf! Ik heb heerlijk gezwommen en gespeeld met mijn honden- en mensenvriendjes. Ik vond het ook leuk dat ik niet alleen hoefde te zwemmen. Normaal zwem ik alleen met mijn kong maar nu ging het vrouwtje ook lekker mee het water in. Ik vond dat wel een beetje raar hoor maar wel heel gezellig! Ik heb de dag van mijn leven gehad!
Ik heb geloof ik ook iets stouts gedaan. Ik ben namelijk in het zwembad gesprongen. Nou ja zeg, als ze dat een zwembad noemen. Echt, zo zag het er helemaal niet uit! Het leek meer op een hele grote vijver en er zwommen eenden dus ik dacht dat ik daar ook wel tussen mocht zwemmen. Nou mooi niet dus. Er kwam een man aangelopen en die ging tegen mijn vrouwtje zeggen dat ik daar helemaal niet mocht zwemmen. Maar ik was wel ff lekker afgekoeld! Want het was zo heet die dag! Slim van mij hé!

Weet je wat ik ook heel leuk vond. Die hele hoge bergen vlakbij de zee. Volgens mij noemde het vrouwtje die bergen "de duinen". Nou daar kon ik lekker (los) ravotten! Ik heb ook met de kids verstoppertje gespeeld en Imke gooide mijn kong iedere keer weg, die ik dan netjes ging halen. Errug leuk!


Ze hebben me best verwent die week. Ik heb een heleboel varkensoren op en ben flink geknuffeld door Imke en Bente (die zie ik ook niet zo vaak). Het was elke dag feest! Ik mocht zelfs op de bank liggen. (oei, sorry Toos) 'S morgens mocht ik zelfs op het baasje zijn bench liggen! Thuis kan dat niet want mijn eigen bench staat beneden en mijn baasje zijn bench staat boven en ik kan nog steeds niet die trap opkomen. Al met al een hele leuke Hollie Dee! Oja het vrouwtje had nog een filmpje gemaakt dus als je zin hebt .........

Pootje Diesel


Laterrrrrrrrrrrrrrrr!



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé broer! Dat ziet eruit als een gave vakantie, hoewel mijn vrouwtje toch ook iets anders vertelde...
Maar wat ik nou niet snap hè... Je was in IJmuiden, daar woon in vlak bij! Toen ze je loslieten op het strand had je toch naar mij kunnen rennen! Allebei een stukkie strand (ik vanaf Bloemendaal) en dan hadden we samen kunnen zwemmen.
Oei, ik krijg bijna een draai om m'n oren nu. Ik mag niet zoveel stoute dingen zeggen.
Goed, dan kom ik volgende week wel naar jou toe... Ik mag ook nooit eens mijn stoute plannen uitvoeren, bah!

Anoniem zei

Hoi Diesel.
Wat heeft vrouwtje er weer een werk van gemaakt om al die foto's en filmpjs aan elkaar te maken. Het is erg mooi geworden en voor jou later ook leuk om nog eens terug te zien.

Photobucket