Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

woensdag 22 augustus 2007

De bril van mijn baasje Harry

Na de reactie van mijn broertje Nino op mijn logje "Groot genoeg" wilde het vrouwtje eens een "inteligente" foto van mij maken. Mijn broer vond namelijk dat ik sukkelig uit mijn ogen keek. Dus zette het vrouwtje iets op mijn neus, zo'n ijzeren ding met van die raampjes. Het vrouwtje noemde dat een bril (geloof ik) en normaal heeft het baasje die op zijn neus. Maar nu moest ik dat ding op mijn neus zetten. Nou dat had ze dus beter niet kunnen doen want voordat zij haar fototoestel had gepakt (die al helemaal klaar stond voor actie) was ik er natuurlijk al lang als een haas vandoor gegaan met die bril. Wow die was leukkkkkkkkkkk en die werd alleen maar leuker want het vrouwtje wilde natuurlijk die bril weer terug hebben! Nou mooi niet dus! Het vrouwtje pakte toen allerlei snoepjes om mij die bril terug te laten geven. Ha ha, daar trapt deze jongen dus mooi niet in hé. (ik had net mijn eten op) Op een gegeven moment zette ik ff mijn kaken op elkaar en toen begon het allemaal te kraken in mijn bekkie. Het vrouwtje werd toen wel een beetje zenuwachtig en greep naar de kaas. Tja en daar kan ik als 'n echte Labrador echt geen nee tegen zeggen!

Pootje Diesel

En broertje is dit inteligent genoeg?

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja broer zóóóóóó ken ik je weer! Hahaha, dat had een aktie van mij kunnen zijn. Nou vind ik je nog niet bijster intelligent op de foto staan, maar het slopen van die bril maakt toch een hoop goed hoor! Kijk je trouwens nog een beetje rond thuis wat we samen kunnen slopen? En oh ja, heb je al eens geprobeerd tegen het aanrecht op te gaan staan. We zijn groot genoeg hoor...kun je de worst van het aanrecht stelen!
Ooooooh ik krijg zin in volgende week :-) Lekker keten!

Photobucket