Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

donderdag 23 augustus 2007

De Labradorpost

Het vrouwtje had een maand geleden een foto met een verhaaltje gemaild naar dat blad van de Labrador Vereniging volgens mij heet dat blad "De Labradorpost". Nou, vandaag viel het blad op de mat en wat denk je? IK STA ERIN! WOW! Op deze foto ben ik 10 en een halve week oud! Lekker ding ben ik hé!
Pootje Diesel

Dit ben ik niet hoor!


Kijk, hier lig ik op blz 22

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Diesel:

Goh jij word nog eens beroemd, al in een bekend blad staan met je paar maanden die je bent! Erg leuk natuurlijk, dat vrouwtje van jou gaat nog eens naast haar schoenen lopen ZO!! trots dat ze op je zal zijn hahaha(grapje)Maarja zo'n knapperd kun je ook niet weerstaan..dat heeft de redacteur van dat blad vast ook gedacht! Dag stoere bink,xxjes van ons: Romée en Yade vd Ven

Anoniem zei

Zo zo....het fotomodel van de familie. Nou, wacht maar.....ik kom er ook in hoor!
Ja sorry, ik was bijna jaloers geworden. Maar volgens mijn vrouwtje kom ik er binnenkort ook in! Leuk hè. En later in het jaar gaan we een keer samen op de foto en komen we er vast wéér in. Wel een beetje uikijken dat we dan niet herkend worden op straat. Anders moeten we voortaan over straat met een donkere zonnebril op onze kop.

Anoniem zei

Cool man! Yes, wij worden samen beroemd! Maar vergeet die zonnebril maar want ik haat brillen!

Photobucket