Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

dinsdag 21 augustus 2007

Groot genoeg!

Ik wilde altijd al mijn eigen logjes schrijven maar ik kreeg daar de kans niet voor! Dat deed het vrouwtje altijd die vond mij namelijk nog te klein. Te klein, belachelijk hé! Vandaag ben ik op de kop af 5 maanden en 2 weken oud! Groot genoeg (vind ik zelf) om mijn eigen logjes te schrijven. Ik bekijk alles toch anders door mijn grote hondenogen dan het vrouwtje. Dus vanaf vandaag kunnen jullie mijn eigen avonturen volgen!


Pootje Diesel

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Diesel, ik vind dat je grooooot gelijk hebt. 5 maanden en 2 weken in groot genoeg om je eigen log je schrijven. Maar zou je er dan wel iets intelligenter bij willen kijken! Je bent mijn broer, mensen gaan jou met mij vergelijken! En ik wil niet vergeleken worden met iemand dat er zó sukkelig kijkt.

Poot Nino

Anoniem zei

Nou nou broertje, ff dimmen hé! Jeetje zeg, van je familie moet je het hebben hoor!

Je moet wel weten dat het die dag ontzettend warm was hoor. Enne, ik was ook heel errug moe!

2 september kom je toch langs? Nou dan zullen we wel eens zien wie hier nu sukkelig kijkt jij of ik! Maar ik zal er wel een nieuwe in doen hoor! Als dat beter is voor je imago! Verwaand nest!!

Poot Diesel

Anoniem zei

Kijk, daar houd ik wel van. Meteen dat onderdanige...nieuwe foto omdat ik dat wil. Goh, ik kan niet wachten tot 2 september. Dat wordt genieten!

Eeeeh die poot maar een andere keer....ik ben een beetje moe....ZZZZzzzz.

Nino

Photobucket