Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

zondag 2 september 2007

Ziekenbezoek van broer Nino

Eigenlijk was het op deze dag de terugkomdag bij de fokker om mijn stamboom op te gaan halen. Mijn baasjes en ik konden daar helaas niet bij zijn want mijn baasjes vertrokken op deze dag naar Marokko. Had geloof ik iets met het werk te maken. Nou leuk, en ik dan? Waar moest ik heen? Nou, daar had het vrouwtje ook iets op gevonden. Ik ben een weekje gaan logeren bij mijn peetoom en peettante in Empel!
Het vrouwtje had op deze dag toch ook nog een verrassing voor mij. Jullie raden nooit wie er op ziekenbezoek is geweest! Nou ik zal het maar vertellen want ik vond het zoooooooooooooooooo ontzettend gaaf!!! Mijn broer NINO! en die had ik al lang niet meer gezien! Yes! De baasjes van Nino moesten naar Budel om de konijnenvriendjes weg te brengen. Vanwege een of andere verbouwing aan hun huis in Haarlem. Volgens het vrouwtje ligt Budel bij Eindhoven en Valkenswaard en omdat ze dan langs ons huis zouden komen zijn ze lekker bij ons langs geweest om naar mij te komen kijken! Nou dat vond ik zoooooooo lief!
Het was een echte verrassing voor mij want ik keek door het raam en toen dacht ik eigenlijk dat ik mezelf in de spiegel zag staan. Maar nee hoor, het was 'm echt mijn grote broer Nino. Jippie! Ik wilde meteen naar buiten om met hem te gaan spelen maar dat mocht helemaal niet van mijn vrouwtje. Het vrouwtje van Nino vond het zo zielig voor mij en had een zelfs nog een kadootje meegenomen! De vrouwtjes zijn nog samen met mijn broertje naar het bos geweest. En ik? Ik mocht met de baasjes mee om mijn stukje van 5 minuutjes te lopen. Jeetje, hoe oneerlijk en saai kan een hondenleven zijn?


Mijn grote broer Nino!

Nino samen met zijn vrouwtje Ingrid!
Pootje Diesel

Geen opmerkingen:

Photobucket