Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

donderdag 11 oktober 2007

Het verhaal van mijn broer Nino & de fotograaf

Op een zaterdag ochtend kwam mijn vrouwtje heel vroeg haar bed uit. Ik dacht nog ... ... nee hé, niet nu al. Ik deed een oog open, maar die viel meteen weer dicht! Pffffff, 07:15 uur op zaterdag ... ... dat voelt als 04:00 uur op een doordeweekse dag! Maar goed, als het vrouwtje zó vroeg met me wil gaan wandelen dan moet er wel iets héél er leuks gaan gebeuren. Dus ik ben maar uit mijn bench gekomen, beetje gapen, rekken, strekken en even gekeken of mijn staart ook al wilde zwieberen zo vroeg. Maar tot mijn verbazing deed alles het gewoon. Dus huppekee eerst een klein rondje door de buurt wandelen, het ontbijt nuttigen en toen de auto in. Spanneeeeeend, waar gaan we naar toe?????
Om half negen parkeerde het vrouwtje de auto en ik rook het al hoor ... ... bos, water, andere hondjes ... ... ... paradijs! Zwiebel, zwabbel, zwieb, zwab, jaaaa mijn staart was al goed wakker en mijn kont ging in hetzelfde ritme heen en weer! Ik begon alvast te rennen, maar daar bleek het vrouwtje niet zo'n zin in te hebben. Ik moest netjes aan de lijn meelopen en ach, dat houd ik best wel een minuut of 10 vol hoor. Na 10 minuten werd ik wel wat ongerust. Ik zag, bos, water en hondjes, sterker nog ... ... ... ik zat er middenin, maar tot mijn verbazing mocht ik niet snuffelen, zwemmen en spelen. Ik moest naast het vrouwtje gaan zitten op een bankje en wachten. Bah, ik houd niet van wachten en voor zoiets belachelijks moet je mij al zeker niet zo vroeg uit bed halen!
Mijn vrouwtje ging bellen, werd boos, ging weer bellen en was nog steeds boos. En ik? ... ... ... Ik werd ongeduldig én boos! Om 10:30 uur ging dan toch nog gebeuren waar we hiervoor waren gekomen. Dus ik dacht ... nou nú wordt het dan toch nog leuk! Maar wat bleek, ik werd gefotografeerd door een rare vent die me niet eens koekies gaf. Ik moest gaan zitten, staan, af ... ... alles wat ik al geleerd had op school. Hij dacht toch niet dat ik die commando's niet kende hé, irritante, arogante kwal! Ik ... ... Nino ... ... die met 50 punten is geslaagd voor school ... ... Nou ik blijf heus wel zitten hoor als het vrouwtje dat zegt! Maar niet als die vent in een, voor mij rare taal gekke dingen als "down" gaat roepen. Tja dan snap ik het allemaal niet!
Maar aan de andere kant was ik ook wel héél trots hoor want Diesel schept altijd zo op over zijn modellenwerk en nu kan ik tenminste zeggen dat ik ook model gestaan heb voor een echte fotograaf!
Weet je wat wel ontzettend leuk was? Het vrouwtje was zooooooooooooooo blij dat de fotosessie klaar was, dat ze mij héél enthousiast ging roepen. Nou ik wilde wel komen hoor, dus ik ging meteen naar haar toe rennen. Klein detail was echter dat mijn riem nog vast aan die assistente van die kwal. Hahahahaha, zij viel bijna om omdat ik snel naar het vrouwtje toe wilde rennen. Ze moest achter mij aan rennen om niet te vallen. Nou, net goed! 1 nul voor mij! Had ze ons maar niet bijna 2 uur moeten laten wachten! Willen jullie een paar foto's zien van mij? ................. Nou, daar komen ze!

Pootje Nino en groetjes van mijn baasjes Hans & Ingrid!








Geen opmerkingen:

Photobucket