Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

vrijdag 26 september 2008

Mijn streken, deel 2

Joehoeeeeee, ik leef nog hoor! Tis alweer een poosje geleden maar ik ben dan ook heel druk geweest! Zo in het najaar moesten er nog een paar klusjes gedaan worden. Het baasje moest de vijver schoonmaken, een vijverplant moest eruit omdat hij veel te groot was voor onze minivijver en met de hitte van afgelopen zomer moest de tuin bijna elke dag gesproeid worden. Ik, zo lief als ik ben, heb het baasje maar eens uit de brand geholpen :-)

Diesel

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Prima regiseuse: schitterend filmpje.

Een zwenkarm-sproeier heb je niet meer nodig; Diesel kan het veeeeeeel beter.

En ... was het biertje lekker, Diesel?!

Anoniem zei

wat een geweldig filmpje is het weer geworden, diesel doet zijn naam (van de waterrakkers)weer echt eer aan. is het niet in de vijver, dan wel met de sproeier in zijn mond. wat is het toch een prachtige hond!! een hond die helemaal op zijn plaats is bij jullie; jullie verdienen diesel en diesel verdient jullie.
groetjes van ria en syl en een dikke knuffel van denzel.

Anoniem zei

wat heb je dat weer geweldig gedaan
zalig dat smoeltje.....
ik heb dubbel gelegen
heerlijk gewoon!!!!!

groetjes Jeanet

Anoniem zei

Ik heb genoten van je film ... ... haha ik heb hem 3 keer bekeken, geweldig! Tja en Diesel groot gelijk, de plant was veel te groot en wat goed dat je hem ook nog even klein hebt gemaakt voor je baasje!!

En dat water tja ... ... je moest je bek toch spoelen??

Je bent een kanjer van een hond. Go Diesel Go!!!

Jammer dat je vrouwtje weg sprong toen je de sproeier beet had, erg jammer en een beetje kinderachtig ;-)

Anoniem zei

Wat een heerlijke hond en ook zo herkenbaar.

Anoniem zei

HaHa wat een lekkerding! En wat een heerlijke speelruimte heeft Diesel!

Anoniem zei

Ik heb me toch gelachen om het filmpje vooral diesel dat je in de vijver zat en de vissen niet kon vangen! Whaaaaaa Haaaaaaaaaaa. Volgende keer met een vishengel er gaan zitten diesel!

Je bent echt een prachthond met streken!

Anoniem zei

Wat ben je toch een lekker dier! Wij hebben hier dubbel gelegen met je filmpje!

Toedeloe!

Anoniem zei

Wat een heerlijke hondje die Diesel! Wat een tuinhond!

Groetjes,
Daisy en Sharai

Anoniem zei

En Diesel...was het vissen goed gelukt? En groot gelijk hoor...die water plant moest nodig een keer gescheurd worden.
En na al dat harde werken heb je zeker een biertje verdiend. Lekker he?

Groetjes Jesse en Kiaora

Anoniem zei

Hahaha, met film zijn die streken toch écht heel leuk hoor. Ik snap niet dat vrouwtje niet blij was met die vijver aktie van je :-)
Ik heb er in ieder geval erg om moeten lachen.

Anoniem zei

Hé broer, je bent weer goed bezig geweest zie ik! Gaaf ding zeg die sproeier! Jammer dat mijn vrouwtje niet zo'n ding nodig heeft, maar misschien kan ik je een keer helpen als ik bij jou thuis ben :-)
En die vijverplanten zijn lekker hè. Het is net prei! Ik heb die dingen samen met Dana een keer uit een meertje getrokken. Alleen was het niet zo'n goed idee om die stengels op te eten. Daar ga je van kotsen joh!

Anoniem zei

hahaha wat een lekker ding is het! Ook een mooi filmpje!

anita zei

Wat is Diesel een doerak zeg! Ik heb dubbel gelegen van het lachen. Schitterend!! Bij jullie kan ook alles, zie ik wel. Diesel neemt een heel belangrijke plek in jullie leven in. Hij heeft het heel erg getroffen bij jullie.
Groetjes van Anita en Tender

Photobucket