Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

dinsdag 15 mei 2007

Photoshoot

De planning voor vandaag was een photoshoot bij Image XL in Heesch. Ik heb nog een hele mooie lijst liggen dus vandaar dat Diesel vandaag even voor fotomodel moest spelen. Marcel (de fotograaf) gaat Diesel op een zwarte achtergrond fotograferen. Eerst ging hij even met Diesel stoeien om hem een beetje op zijn gemak te stellen maar eigenlijk hoefde dat helemaal niet want Diesel voelde zich meteen thuis. Tja waar niet?
Marcel rolde het zwarte doek uit en deed de grote lampen aan. Diesel moest gaan liggen op het doek om alvast een beetje te wennen en Marcel begon zomaar wat te flitsen met zijn camera. (dit om te kijken hoe Diesel ging reageren). Nou Diesel blikte of bloosde niet want hij vond het allemaal even prachtig. Marcel kon dus aan de slag!
Marcel vroeg aan mij of ik Diesel even wilde laten zitten dus ik zei: Diesel zit en blijf en ja hoor hij deed het ook nog. Later moest Diesel gaan liggen dus ik weer tegen hem: Diesel af en blijf en wederom had ik succes. Ik kreeg zelfs nog een complimentje van Marcel die zei: goh zo jong en dan al zo goed luisteren. Natuurlijk, ik helemaal trots! Het ging goed voor een minuut of 5 daarna zette Diesel zijn gezicht echter op spelen en ging de fotograaf te lijf!! (Marcel lag namelijk helemaal plat op de grond). Diesel sprong bovenop Marcel en begon te stoeien met hem. Ik lag helemaal in een deuk maar ik moest Diesel natuurlijk weer terug op zijn plaats leggen. Toen ik dat had gedaan begon het feest natuurlijk weer van voren af aan! Helemaal niet af of zit! Ik ga spelen! (moet Diesel gedacht hebben).
Marcel heeft ongeveer 50 foto's gemaakt. Hiervan zoekt hij er 16 uit en maakt daar een klein boekje van en dat boekje ga ik woensdag 23 mei ophalen. Harry en ik moeten daar dan de mooiste foto van uitzoeken en deze komt bij ons in de woonkamer te hangen.

Wij wachten nu met spanning af.

Hoe zullen deze foto's eruit zien???


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahahah wat een leuk verhaaltje van je 1e uitje naar de fotograaf Marcel!!!
Ik ben benieuwd wathet word..zal vast erg leuk worden Marcel kennende.
Leuk om steeds al die stukjes te lezen joh!Diesel je bent echt een bandiet,

groetjes van Ingrid,Koen,Romée en Yade vd Ven

Anoniem zei

Hé kan die Marcel ook niet een keer in de omgeving van Haarlem komen? Leuk zo'n fotoreportage! En wat is Diesel al braaf zeg. Nino gaat alleen nog maar liggen als ik een brokje voor zijn neus houd. Dus van een afstand doet ie dat echt nog niet hoor. Zitten van een afstand vindt hij al mooi zat. Wat hij wel heel netjes doet is oversteken. Als ik "oversteken" zeg, dan gaat ie zitten (zoooo leuk, haha).
Nino is weer helemaal vol aan de diaree. Ik word er moedeloos van!
Geef je Diesel een knuffel van mij?!

Photobucket