Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

woensdag 25 april 2007

Diesels eerste nacht

Jullie zullen wel heel erg nieuwsgierig zijn hoe wij geslapen hebben de afgelopen nacht? Zeker na dat bench verhaal van gisteren. Nou ik zal er geen doekjes om winden.
Wij hebben heerlijk geslapen!
Wat vooraf ging:

Ik had Diesel uitgelaten in de tuin op het gazon om middernacht (00:00 uur om precies te zijn). Daar heeft hij netjes gepoept en geplast. Eenmaal binnen ging hij lekker bij ons liggen bij de tv en is in slaap gevallen. Om 00:30 uur heb ik Diesel in zijn bench gelegd met de lekkere snoepjes en het deurtje dicht gedaan en zijn Harry en ik naar bed gegaan. So far so good.


Maar toen gebeurde het,
Ongeveer om 01:30 uur hoorde ik wat gepiep en een zachte snik (shit daar gaat mijn nachtrust dacht ik nog op dat moment en herinnerde mij spontaan het laatste mailtje gisteren van Ingrid het baasje van Nino). Want zo begon het gisteren tijdens het avondeten ook maar in plaats van dat het geluid een loeiende sirene werd was het opeens weer stil. Er kunnen afgelopen nacht twee dingen gebeurt zijn en wel de volgende: 1) Diesel was hardop aan het dromen of 2) Diesel heeft de snoepjes gevonden en opgegeten en is weer in slaap gevallen. (zelf denk ik de 2de optie want s morgens waren de snoepjes verdwenen en Diesel sliep nog).


Diesel heeft doorgeslapen tot 06:30 uur vanmorgen. (toen ging onze wekker af en heb ik Diesel wakker gemaakt). Daarna heb ik hem mee naar buiten genomen en hij ging meteen weer plassen en poepen. Dus eigenlijk zijn wij heel erg trots op ons kleine manneke!!!


Nee, wij mogen zeker niet klagen! De eerste nacht is het héél goed gegaan!


Groetjes,
Suzanne, Harry en een poot(je) van Diesel

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw Diesel!!!! Wat goed van je!!!! Ongelooflijk zeg, gewoon een nacht doorslapen. En natuurlijk moet jij ook heel veel goed gedaan hebben gisteren om dit te bereiken. Je hebt een modelhond! Ik hoop dat Nino veel op zijn broer lijkt.
Had je hem nu in de bench in de huiskamer laten liggen, of heb je de bench in je slaapkamer gezet?

Anoniem zei

gefeliciteerd met Diesel. het is echt een schatje. was al jaloers op schoonzus dat die zolang met 'm op schoot heeft mogen zitten. heerlijk dat de eerste nacht goed is gegaan en nu op naar nog vele nachten goed!
groetjes heikelien

Photobucket