Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

maandag 23 april 2007

Morgen is de grote dag

Vandaag ben ik heel druk geweest. Als eerste het hele huis gepoetst. Diesel's bench op z'n plaats gezet. De voer- en drinkbakken staan in de bijkeuken. Zijn halsband en riem liggen klaar. Dus met andere woorden: Diesel kan thuis komen! (eindelijk). Wij zijn er klaar voor! Morgenvroeg om 9 uur komt de zus van Harry hier en rijden we samen naar Heemskerk om Diesel op te halen. Wordt vervolgt!
Vanaf morgen wordt dus alles anders. Ik hou er maar rekening mee dat ik 's nachts mijn bed uit moet om Diesel eruit te laten. Ook zal hij zijn broertje & zusjes vreselijk gaan missen dus de kans is heel groot dat wij helemaal geen nachtrust gaan krijgen deze week. Geeft helemaal niets want ik heb lekker een weekje vrij genomen om met Diesel eropuit te gaan. (goed voor zijn inprenting).
De afgelopen weken heb ik echt van alles gekocht voor Diesel. Van kauwbotten en varkensoren tot shampo en vlooienspray voor de mand. Ook heb ik alles in huis om te gaan trainen. Behalve zijn voer dat neem ik morgen mee van de fokker. Ook heb ik een hele leuke ID tag gekocht deze heb ik al weggebracht om te laten graveren en ga ik morgen middag ophalen.

Diesel's bench

Diesel's stoere hondenriem

Diesel's ID tag

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb al een paar keer eerder een bezoek gebracht aan deze site. Een hele leuke weblog over jullie pup Diesel! Zelf heb ik een labrador pup, een bruin reutje, van 6 maanden; Finn. Finn is een halfbroer van jullie Diesel. Ze hebben namelijk dezelfde vader: Banners Lubberline Chock. Neem ook eens een kijkje op zijn weblog: www.labradorfinn.web-log.nl Er zijn al een tijdje geen updates meer geweest, maar zodra ik weer wat meer tijd heb plaats ik weer een nieuw bericht! Veel plezier morgen, ga lekker van jullie manneke genieten!!

Anoniem zei

Kouwbotten en varkensoren? Ik las laatst dat je dat nog niet mocht geven als ze nog zo jong zijn. Blijkbaar wel dus! Nou, ik moet woensdag toch nog even naar de dierenwinkel, dus dan kan ik dat meteen nog even aanschaffen. Ik heb nu bijna de hele kamer afgedekt met vloerkleden. Als ik het bij jou zo zie, dan heb ik daar ook weer iets in overdreven geloof ik :-)
En die ID tag...ja dat moet natuurlijk ook nog hè. Om aan zijn halsband te hangen. Ik zag alleen van die saaie dingen hangen, maar deze is inderdaad erg leuk!
Heel veel plezier morgen met Diesel. Ik zal aan je denken hoor.

Anoniem zei

Oh ja, wat heb je gekocht voor de training? Ik wil graag alles weten :-)
Ik heb 2 verschillende dingen uit de "Kong" collectie om hem te trainen in zijn bench te liggen. Een flostouw, een knuffelhond (erg leuke vind ik zelf) een stoffen schoen en een bal in een oude sok. Maar om nou te zeggen dat daar echte "trainingsspullen" tussen zitten....

Photobucket