Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog! Wij zijn Harry en Suzanne en wonen in een dorpje onder de rook van 's-Hertogenbosch. Wij zijn de trotse eigenaars van een hele lieve labrador. Zijn naam volluit is Brittany's Diesel van de Waterrakkers. Hij is geboren op 2 maart 2007. Na een hele leuke tijd met zijn broer en 9 zusjes is hij op 24 april 2007 bij ons komen wonen.

Uitslagen G&GB
19-04-2009 HSV Tiel - 295,5 punten (U) 1ste, 4 steden
16-05-2009 KC OSS - 260 punten (U) 2de, diploma/examen

Uitslagen G&G1
13-12-2009 KC OSS - 303 punten (U) 1ste, clubexamen
21-03-2010 KC OSS - 282 punten (U) 3de, diploma/wedstijd

PitaPata Dog tickers

maandag 2 april 2007

Naar Heemskerk!

Vandaag ben ik alleen bij Diesel geweest (harry kon niet mee die moest heel hard werken vandaag). Ik had een vrije dag dus vroeg op en hup de auto in op weg naar Heemskerk! Natuurlijk weer file op de A2 bij Utrecht (tja, waneer niet) maar daar had ik ook rekening mee gehouden.
Ik heb de puppy's voor het laatst gezien op 17 maart dus ik was best wel benieuwd. Nou werkelijk ik wist niet wat ik zag! De puppy's zijn heel hard gegroeid en Diesel weegt op het moment zo'n 3,3 kg. Ik vloog natuurlijk meteen op de puppyren af om Diesel eerst even een hele grote knuffel te geven!

Is het geen Skatje!

Ik was echter niet de enige die vandaag mocht komen er waren nog 2 aanstaande baasjes en dat was heel erg gezellig. (Joke heeft het er maar druk mee).

Even voorstellen aan Ingrid met broer Nino!

En aan Elma met zusje Dana.

Elma weet alleen nog niet welke pup het gaat worden. Joke kijkt namelijk eerst naar de karaktertjes van deze teefjes en door veel contact te hebben met deze mensen weet zij precies welk teefje bij welk baasje hoort! Wij hebben meteen email adressen uitgewisseld en de foto's vlogen (per mail) vanmiddag over en weer! Wel heel leuk, de een heeft foto's die de ander niet heeft. Zo missen we helemaal niets meer. Elma heeft zelfs een filmpje!

Geen opmerkingen:

Photobucket